מבוא לתכנות מוכוון עצמים באמצעות שפת java games פיתוח אפליקציה

יצירת אפליקציות לבתי עסק בתל אביב וכל השאלות הנפוצות

פיתוח אפליקציות למקום עבודה לכלל המטרות האפשריות בתל אביב והסביבה

הכנת אפליקציות למקום עבודה לכלל המטרות האפשריות: הצרכנות המאסיבית זה לא דבר בלעדי למאה העשרים ואחת, ואע"פ כן, רשת האינטרנט שסייעה לתהליך הגלובליזציה והניעה את האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. ללא שום ספק הרחיבה את עולם הצרכנות אל גדלים רחבי ידיים. בני אדם רבים יותר ויותר בגלובוס צורכים יותר ויותר דברים ומידע על-פי הגחמות שלהם, השאיפות וההעדפות האישיות. על ידי כך, תגובת השוק לעולם לא מתעכבת מלהגיע – גדלה הכמות של מנכ"לים מסכימים שראוי להכין אפליקציה לעסקים שבבעלותם. בעלי עסקים מתחילים להבין את התועלת שבהכנת אפליקציה בשביל לספק חוויה טכנולוגית (ותדמית מתקדמת לעסק) מול הקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. ואע"פ כן, האם מדובר במעשה שכדאי לנו לעשות?

בדף זה נדבר על השאלה שכולם שואלים: מה צריך לבניית יישומים לעסקים ואיך בדיוק אפליקציית מובייל יש בו לעזור למוצר שלכם? נתינת אפשרות ללקוחות קיימים ופוטנציאלים תקשור עם החברה לאט לאט נהייה דבר שהוא קריטי. כאשר בעלי התפקידים וכלל הצוות נגיש מהטלפון של הצרכן ובעת שמתקיים דו-שיח בצורת הודעות SMS ועדכונים שוטפים, צומחת תקשורת קבועה ומאיר על עצמו אור הזרקורים, לטובה, , זה בניגוד להחברות שהתחרו בו עד עכשיו.
אם לקליינט קל יותר להיות בתקשורת, כמובן שגם יהיה מפותח יותר המחזור העסקי. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק מסוגלים להעלות את גודל ותכיפות התשלומים בגלל שלבצע רכישה נהיה כזה נוח, להגביר את קביעות השיח עם המשתמש ולהצמיח מערכת יחסים, כמו גם לתת מענה למשתמש שיפיק את המקסימום מן ה אפשרויות שיש בשירות שמוצע דרך הצגה של מידע רלוונטי ועדכני בצגו של מכשיר הסמארטפון.

נקצר ונאמר: בית-עסק עם אפליקציה שימושית ותקינה זה מצוין, אך זה נושא שולי. מומלץ מאוד להעמיד תחת זכוכית מגדלת את רצונותיו של בעל החברה לצדו של בונה האפליקצייה כדי שנהיה 100% בטוחים שהיישומון תתחבר עם המשתמש ותספק יתרון משמועתי על פני המתחרה.
מבוא לתכנות מוכוון עצמים באמצעות שפת java games

מהם הדברים שאליהם מומלץ לעצור ולחשוב בייצור יישומים?

מה שהכי חשוב זה התבייתות על פתרון בעיה שישנו בשירות. יישומים שעומדים במשימה ומצליחים למצוא פתרון לאישיו כמו להעניק אפשרות לקונה לסיים את העניינים שלו תוך דקות ספורות, לבצע שימוש יעיל ונכון במוצר עצמו, להפחית שימוש מיותר בהמוצר עצמו ויחד עם זאת להקנות תמונה שמצהירה 'קידמה' לעיני צרכנים קיימים ופוטנציאליים כמובן יד ביד עם מענה לצורכי הלקוח באופן יעיל, גישות כדוגמת אלה מוכיחות עצמן כמכניסות מאוד בהיבט ארוך טווח. מטרת החברה או התאגיד זה להיות בטוחים מה המטרה, ומה אמור היישום להוציא לפועל, וזאת על סמך רזי המקצוע, וכל חברה תתאים זאת בהתאם לידע המקצועי שיש לה. להשגת התוצאות הכי טובה, מומלץ לעשות מאמץ בהשגת בונה אפליקציות עם הוכחות להצלחותיו שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. המפתחים מוכרחים להקשות עליכם (מלשון קושיה) כיצד הינכם עושים עסקים כעת, בלי יישומון פעיל. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון מוכרחים להציג בפני החברה שאלות שנוגעות לצרכיה ומטרותיה, והקושייות האלה גם יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. אם ניתן, חשוב מאוד לבקש מצוות המפתחים לשלוח לכם רפליקה מסוימת של איך האפליקציה הסופית תיראה.

איך מובטח לאדם שהאפליקציה שלו לא יתמסמס בתוך ים היישומים שקיימים עכשיו?

הדבר הקריטי ביותר להבין זה שהיישומון אמור להיות רלוונטית עבור הקונים. הגישה הראויה להיות רגועים שהאפליקציה לא תלך לאיבוד בתוך ים היישומים שמוצעים היום היא לבדוק שהוא מספק ומעניק יתרון רציני כלשהו לאלו שהתקינו אותו ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן לכל הפחות שבועי, וזה גם המינימום שבמינימום. במידה והמשתמש מתייחס ליישומון כאל תוצר שימושי ויעיל עבורו, אין שום ספק שהוא יחזור וישתמש בה.

מה המחירון עבור לפתח יישומון לעסק קטן בתל אביב והסביבה?

הסבר לא פשוט לסוגייה מסובכת. המחירונים של לפתח אפליקציה בתנועה מתמדת ומה שמשפיע מאוד על המחירים זה מבנה ומורכבות היישומון. הכנת יישומון לא בעייתי כל-כך ע"י עסקים חזקים בתחום יתומחר בדר"כ בסביבות 10 אלף ₪ עד 19 אלף ₪. יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם מורכבות יותר לעומת זאת תעלנה הרבה יותר. עסק עם ניסיון יכול בדרך כלל לספק לך עלות מוערכת בסיומו של מפגש באורך של בערך שעה וחצי. תמחור של לפתח את היישומון לחברתכם צריך משקפת נאמנה את שהוא כן מוצא מענה בשביל קושי רציני בחברה.

לפתח אפליקציה בשביל מכשירים שונים זה למעשה אומר לשלם סכומים גבוהים ממה שחשבנו?

בקיצור, התשובה חיובית בדרך כלל. יצא והכרחי עבורכם שהתוצר יתפקד בסוגי מכשירים רבים, כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', ייתכן מאוד שהמעשה החכם יהיה להזמין יישומון ווב (רשת) ולא לבקש לפתח עבורכם אפליקציית נייטיב (Native). שיטת ווב זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יעבוד במחשב, בסמארטפון, ואפילו במכשירי טאבלט; אבל רק במקרה והיישומון עוצב ע"י צוות רציני, מן הסתם. אתם מוזמנים למצוא פרטים על ההבדלים בין הפלטפורמות השונות בקישורים אלה:

כמה יוצאת הרווח נטו, בערך אם נשקיע ביישומון Web בשביל ארגון שאינו גדול?

לא נוכל לענות על השאלה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה בדיוק היישומון עושה. בסיטואציה בה מחירי הפיתוח כולם שבים אל המשקיע בחצי שנה עד השנה שבאה מאז ההשקה, זהו צעד חכם ואנחנו ממליצים עליו בחום. גם לא קשה לעשות בירור האם היישומון ממזער את משך הזמן הנצרך לבצע פרוצדורה בנניח 15%, ולחלופין למזער בזבוז תכונות המוצר בעשרה אחוזים בתור דוגמה. בבירור התשואה העתידית, כדאי לצרף לחישובים שלנו את המספרים שמייצגים את ההוצאה לאותה תקופת זמן, בכל צורה שלהם, שהיישומון עתיד באיזור תל אביב להמעיט.

כשהיישומון כבר עומד, באיזו צורה כדאי לבעל עסק קטן לדחוף אותה לשוק וללקוחות קיימים ופוטנציאליים?

אם אתם צריכים את השיטה הכי שימושית להוצאת יישומים זה דרך עמוד ברשת. בסיטואציה בה העיסוק שלנו הוא כרגע ביישומון Native, אותו אתם יכולים לבצע הורדה אל המכשיר הסלולרי אך ורק מחנות האפליקציות הרשמי של מערכת ההפעלה (Google Play בתור דוגמה), רצוי לחקור פה ושם את המילים הרלוונטיות במנועי חיפוש בטרם היישומון יושק לחנות. בנוסף לכך, יש באפשרותנו להכריז על השקת היישומון דרך רשימת דיוור, או בעזרה של מוקד התפוצה והפרסום בחברה. לפי אופיו של היישומון, חובה לחשב את היתרונות שיהיו בעריכת סרטון וידאו שיווקי ולהעלות אותו אתרכם, בפייסבוק, ביוטיוב או בכל מקום אפשרי.

כל איזו תקופת זמן חכם יהיה למנהלים בתל אביב לבצע עדכון של היישומון שהזמינו?

בדומה לדברים לעיל, תשובתנו נעוצה באופי האפליקציה המדוברת. יצא והיישומון בנוי רובו סביב מידע, הוא יאלץ להיות כל הזמן תחת שיפוצים, עדכונים ושינויים, כי אם לא כך, אין טעם לעבוד קשה בשביל בניית יישומון כזה. יישומים עם מטרות שונות נכון יהיה לבצע עדכון כל 12 חודשים בהערכה גסה. כדי שהיישומון יעבוד חלק עם כל העדכונים של הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, כאנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו',

אז יישומון למעשה הכרחי לכל ארגון?

יצא והעסק כושל לזהות קושי בחברה שהיישומון צריך לטפל בו / בהם, חובהלחכות קצת עם פיתוח יישומון. עם זאת, לדבר עם מפתחים של יישומים, תסייע לעסק בזיהוי קושי בשירות שלא ראינו קודם.

פואנטות שמומלץ למנהלים להרהר בהם כשחושבים על בניית יישומון

אל תשכחו כי קיימות אופציות באינטרנט שאיתן אפשר לעשות שיפור באופן כבד-משקל הרגלים בעיתיים שבית העסק לוקה בהם. למשל כל הנושא של להזמין. לחברות הפצה קטנות יש אופציה בדר"כ של להזמין אצלם בדף הרשת שבבעלותם שהמון פעמים לא עובדות בכלל בנייד עם דפדפן ברירת-המחדל שלו. למעשה פה יש הכרח ביישומון – שדרוג היכולת להזמין ייתכן שזה יהיה הגורם המהותי ביותר לפער בין תאגידים. ד"א זה ההסבר לכמות של צרכנים מאתר Amazon. האתר הפופולרי שינה את התקשורת של הקונים איתו לדבר קליל ופשוט נורא. אם זה טוב לאמאזון, אם כך זה מתאים גם לחברה קטנה. בניית יישומים לבעלי תאגידים בתל אביב- בואו להתייעץ עם צוות המפתחים שלנו, קביעת מפגש והצעה לעלות, שלחו לנו מייל עכשיו. מבוא לתכנות מוכוון עצמים באמצעות שפת java games