מבוא לתכנות מוכוון עצמים באמצעות שפת java live פיתוח אפליקציה

פיתוח יישומים לבתי עסק בתל אביב וכל המידע ההכרחי

פיתוח יישומים לתאגידים לכלל המטרות האפשריות בעיר תל אביב

יצירת יישומים לעסקים לכל מטרה ועניין: הצרכנות המאסיבית זה לא ייחודי לשנים האחרונות, ועם זאת, פריצת המרשתת שסייעה לתקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, ודחפה התפתחות טכנולוגית, בוודאות פתחה את תרבות הצריכה לגדלים עצומים. יותר ויותר אנשים מכל ארץ צורכים יותר ויותר פריטים וטיפולים ע"פ הרצונות שלהם, השאיפות וההעדפות האישיות. בכך, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו אף פעם לא תאחר להגיע – וככל שהזמן עובר, יותר בעלי מקומות עבודה הגיעו למסקנה שנכון להזמין יישומים לעסקיהם. מנהלים מתחילים להבין את הרווח אשר ביצירת אפליקציה על-מנת לספק נוחות לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. אולם, האם הצעד הזה שכדאי לנו לעשות?

בעמוד זה נפתח את מה שכולם רוצים לדעת: מה צריך לעשות על מנת להגיע לבניית אפליקציה לתאגידים ואיך יישומון Mobile יש בו לעזור למוצר שלכם? הנגשה לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, לנהל מערכת יחסים מול בית העסק עם הזמן נהייה עניין מאסט. כאשר בית העסק נמצא תמיד במרחק קליק בנייד של הקונה או המשתמש ובעת שמתקיים דו-שיח ע"י התראות ס.מ.ס ועדכונים שוטפים, מתהווה תחושה של ביטחון ומאיר על עצמו אור זרקורים (מהסוג הטוב כמובן) , זה בניגוד למתחרים.
קורולציה ישירה וברורה: אם לצרכן נגיש להיות במגע, מן ההיגיון שגם יתרחב דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים לחברה יש בהם להעלות את גודל ותכיפות הרכישות בגלל שלבצע קנייה נהיה לפשוט כ"כ, להעלות את קביעות ההתקשרות עם הקליינט ולטפח מערכת יחסים אמיתית, באותה הזדמנות ניתן גם לתת מענה לקליינט שיוציא את המקסימום מן ה דברים שיש במוצר ע"י הצגת נתונים ענייניים במסך הטלפון.

בפשטות, יישומון לחברה זה טוב מאוד, אבל מדובר בעניין שולי. הכרחי לאבחן את רצונותיו של בעל החברה לצדו של מתכנת האפליקצייה במטרה להבטיח שהאפליקציה יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.
מבוא לתכנות מוכוון עצמים באמצעות שפת java live

לאיזה נושאים כדאי להתייחס ביצירת יישומים?

חלק הארי של הפיתוח הוא טיפול בצרכיו של המשתמש, כמו לפתור נקודת חולשה או קושי של הלקוח שקיים במוצר. יישומים שמסוגלים למצוא פתרון לתקלה , זה יכול להיות להעניק אופציה לקונה לעשות יותר דברים בזמן המועט ביותר, לעשות שימוש נכון ויעיל במשאבים, שימור משאבים ולהציג תדמית שאומרת 'קידמה' לעיני קונים קיימים ופוטנציאליים עם טיפול ברצון הלקוח באופן טוב יותר שיטות אלה ודומותיהן הוכיחו עצמן בתור השקעה חכמה לאורך זמן. התאגיד או החברה צריכים לדעת בדיוק מה צריך היישום להוציא לפועל, זאת ע"פ הניסיון והמקצוענות, בתחומו. כדי שהתוצר שלנו יהיה, עבורנו, האפליקציה הכי מתאימה, חשוב מאוד לעשות מאמץ באיתור מתכנת אפליקציות עם הוכחות של הצלחותיו בשטח, שמסוגל להקשיב היטב ולהבין בדיוק את מה שרוצה (וצריך!) בעל החברה. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון חייבים להפנות אליכם קושיות באיזו שיטה הינכם משיקים את השירות או המוצר נכון לעכשיו, בלי אפליקציה. המתכנתים צריכים להפנות אל החברה קושייות בנוגע לצרכים שלה שמדגימות את מידת ההבנה שלהם בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. במידת האפשר, חכם יהיה לפנות אל המתכנתים בבקשה לשלוח לכם רפליקה של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

מהי השיטה בה מובטח לבעלים של חברה שהיישומון שהזמין לא ייבלע בין מליוני האפליקציות שיוצאים בכל יום?

הדבר הכי קריטי להבין הוא שהיישומון חייב להיות רלוונטית למען הציבור. הגישה הנכונה להיות רגועים שהיישומון שלנו לא ייעלם בכמות העצומה של היישומים המתחרים היא לבדוק האם הוא מספק רווחה מסוימת לאלו אשר בחרו להוריד אותו ובאופן תמידי. אם המשתמש רואה באפליקציה תוכנה שהוא לא יכול להסתדר בלעדיה, אין כאן שאלה בכלל – הוא ישוב, ישתמש, וכמובן ירכוש.

מה התעריף עבור לקבל יישומון לאנדרואיד ולאייפון לעסק קטן ?בתל אביב

תשובה מורכבת לסוגייה שאין לה תשובה חד משמעית. המחירונים כל הזמן בתנועה והגורם הקריטי ביותר הוא במה היישומון עוסק. תכנות והשקת יישומון שאינו בעייתי כ"כ אצל עסק רציני יעלה פלוס מינוס בטווח ה9,000 שקלים עד 17,000 שקלים יישומונים אשר אינם פשוטים כ"כ אמנם, עתידים לעלות כסף רב יותר. עסק רציני ועם ותק יכול בדרך כלל לספק לך הצעת עלות בסיום דיון של כשעה וחצי. תמחור הכנת היישומון לארגון שלכם אמור צריך להתקבל אצלכם בהנחה שהוא כן פותר אתגר רציני בחברה.

שאלה: לבנות אפליקציה בשביל מערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון) ידרוש מבעל חברה לשלם מחירים גבוהים יותר?

בפשטות: כן, כמעט תמיד. בסיטואציה בה הכרחי לכם שהיישומון יפעל בהרבה מערכות, כמו אייפון ו-Android, הגיוני לומר שמה שאתם צריכים לעשות זה לבקש יישומון ווב ולא לבקש לפתח עבורכם אפליקציית נייטיב (Native). שיטה זו היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יתפקד על גבי מחשבים, ניידים וטאבלטים כאחד, רק במצב בו עיצוב היישומון התבצע כראוי כמובן. הקליקו כדי לקבל מושגים נוספים – מידע בנושא השוני שישנו במערכות המגונות בדפים אלה:

מה בדיוק הרווח נטו, בהערכה גסה, בקניית פיתוח יישומון רגיל עבור חברה קטנה?

זו שאלה שלא פשוט לענות עליה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה בדיוק היישומון עושה. במקרה שעלויות הפיתוח של היישומון עושים את דרכם חזרה אל המשקיע באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. זה גם פשוט מאוד לבצע חישוב אם האפליקציה מפחיתה את משך הזמן הנצרך לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, או לחלופין לצמק שימוש מיותר בשירות המוצע בעשרה אחוזים וזו רק ההתחלה. בבירור ההשתלמות (כלומר עד כמה ההשקעה משתלמת), מומלץ לא להשאיר בצד את האלמנטים שמרכיבים את ה"הפסדים" של החברה, בצורה הן ישירה והן עקיפה, אשר בכוונת האפליקציה בתל אביב להפחית.

כשהיישומון כבר עומד, מהי הגישה על-פיה כדאי לרוכש השירות לבצע שיווק לקונים עתיידים ונוכחיים?

הגישה הכי ראויה לקידום יישומון זה עם דף ברשת. אם אנחנו מתדיינים על אפליקציית ניטיב, אותו אתם יכולים להתקין אך ורק מחנות האפליקציות הייעודית (Google Play הוא דוגמה קלאסית), חובה לבדוק מעט את הביטויים הנפוצים במנועי חיפוש בטרם פרסום והשקתו של היישומון לחנות. בנוסף לכך, יש באפשרותנו להמליץ על היישומון דרך רשימת דיוור, ולהיעזר בהמחלקה לקידום ושיווק בחברה שלכם. תוך מחשבה על הסגנון של היישומון מומלץ להכניס את האופציה של הכנת סרטונים שיווקיים ולהעביר אותם אל YouTube, Facebook וכו'.

כל כמה זמן יש בהערכה גסה באיזור תל אביב לעדכן את היישומון?

אפילו פה, התשובה תהיה חד משמעית רק אם נבין את ייעודו של היישומון הזה. במצב בו היישומון מספק מידע רלוונטי, נאלץ לעדכן אותו באופן קבוע, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל ייצור יישומון כזה. סוגים אחרים של אפליקציה יש לחדש בערך כל 12 חודשים. זאת בשביל להיות בסנכרון מושלם עם שינויי הגרסה של הטלפונים הסלולריים, החומרה שלהם ומערכות ההפעלה שלהם, כגון אייפון ו-Android,

האם אפליקציה מומלץ לחברה בכל מצב?

במצב בו הארגון לא מצליח לשים פוקוס על בעיות בשירות שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, כדאילוותר לגמרי על יישומון. אך ישיבה עם מפתחים של יישומים, זו דרך מוכרת לשים את האצבע על אתגר במוצר שלא ראינו קודם.

פואנטות שנכון יהיה לבעלים של החברה לתת עליהם את הדעת לפני ההוצאה לפועל של פיתוח אפליקציות

בעידן של היום, יש פונקציות באינטרנט שביכולתן לגרום לשיפור בצורה רצינית הרגלי עבודה שקיימים בחברה. למשל כל הנושא של להזמין. לחברות קטנות של הפצה קיימות אפשרויות הזמנה בדף הרשת ששייך להם שהמון פעמים לא מתפקדות בכלל בטלפון הסלולרי. עכשיו צריך להיכנס ההיישומון שפותח במיוחד עבור זה – שדרוג האופציה לבצע רכישה זה בדיוק מה שייצור את הפער אצל ארגונים. ד"א זה ההסבר לכמות של קניות מאתר "אמאזון". האתר הפופולרי שינה את ה'דיבור' של הצרכנים איתו לדבר מובן ופשוט ממש. ל"אמאזון" זה טוב? אז זה מתאים גם לחברה קטנה. פיתוח אפליקציות לחברות בתל אביב – ליעוץ מקצועי, קביעת מפגש והצעה גמישה, שלחו לנו הודעה עכשיו. מבוא לתכנות מוכוון עצמים באמצעות שפת java live