מבוא לתכנות מוכוון עצמים באמצעות שפת java name פיתוח אפליקציה

בניית יישומים לעסקים בעיר תל אביב , כל הידע ההכרחי

פיתוח אפליקציה לחברות בכל גודל בתל אביב

פיתוח אפליקציה לבתי עסק מכל גודל: הצרכנות המאסיבית זה לא ייחודי למאה העשרים ואחת, אמנם פריצת המרשתת שנתנה את הפוש הגדול ביותר בתהליך הגלובליזציה ודחפה התפתחות טכנולוגית, בוודאות מתחה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע אל היבטים מדהימים. היום המון בני-אדם מכל מדינה משיגים עוד ועוד דברים ומידע על-פי הדרישות שלהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אישיות. כמובן, שעולם הסחר מגיב, והתגובה שלו לעולם לא מאחרת לבוא – וככל שהזמן עובר, יותר בעלי עסקים מסכימים שראוי ליצור יישומים לעסקים שבבעלותם. נותני שירות מתחילים להבין את הרווח אשר בהזמנת יישומון בשביל לספק חוויית קנייה חיובית ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. ועם זאת, האם זה בעצם מעשה שכדאי שנעשה?

בדברים שלפניכם נעניק תשובה להשאלה הגדולה: מה צריך לעשות על מנת להגיע ליצירת יישומון לעסק ובאיזה אופן אפליקציית מובייל יש בו לסייע להצלחת המוצר שאתם מציעים? נתינת אופציה לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) קשר טכנולוגי עם החברה לאט לאט נהייה דבר שהוא חובה. כשהעסק זמין מהנייד של הצרכן וכאשר ההתקשרות נעשית באופן של התראות ס.מ.ס והתראות בצורת טיפים או איחולים בכל זמן מסוים, נבנית תקשורת קבועה והוא יואר עם אור הזרקורים, לטובה, בהשוואה למתחרים.
אם לקונה נגיש לנהל דו-שיח, ככה גם יטפח המחזור העסקי. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק בהחלט יכולים להעלות את כמות ותכיפות הרכישות מפני שלבצע רכישה נהיה כזה קל, להגביר את קביעות התקשורת עם הקליינט ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, כמו גם לעזור לקונה שיעשה שימוש נרחב וחכם יותר ב פיצ'רים שהעסק מציע דרך הצגת אינפורמציה עניינית בצגו של מכשיר האנדרואיד או האייפון.

בקצרה, אפליקציה לעסק בלבד אבל זה נושא שולי. חשוב מאוד להעמיד תחת זכוכית מגדלת בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים יד ביד עם בונה היישומים בשביל שנהיה 100% בטוחים שהיישומון יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.
מבוא לתכנות מוכוון עצמים באמצעות שפת java name

על איזה נושאים כדאי להתייחס בתכנות אפליקציות?

המפתח הוא הקלה על המשתמש, כמו לפתור נקודת חולשה או קושי של הלקוח שיש בחברה או במוצר או בשירות. אפליקציות שביכולתן לפתור עניין , דוגמה לכך יכולה להיות לתת אפשרות ללקוח לעשות יותר פעולות במינימום דקות, לעשות שימוש נכון ויעיל בזמן, לתת ידע על שימוש חכם בשירות המוצע ולהעניק לחברה Image (תמונה) רצינית וחזקה עבור משתמשים קיימים ופוטנציאליים זאת עם מענה לצורכי המשתמש באופן אדיב, מוכיחות את עצמן כרווחיות ביותר בטווח הרחוק. מטרת החברה או התאגיד זה לדעת בוודאות מה אמור היישום לעשות, וזאת על סמך הצורך של השוק, כל עסק בתחום שלו. כדי שהתוצר שלנו יהיה, עבורנו, האפליקציה הכי מוצלחת, מומלץ לחפש בונה אפליקציות עם הוכחות להצלחותיו שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. חברת הפיתוח צריכים לשאול אותך באיזו צורה הינכם מבצעים את הפעולות העסקיות שלכם כעת, בלי יישומון פעיל. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה אמורים להפנות אל החברה קושייות על הצרכים האמיתיים שלה, ואלו אמורות להפגין את רמת ההכרה שלהם בדברים המהותיים ביותר לחברה או לעסק שלכם. אם זו לא בעיה, רצוי לשאול את המתכנתים אם הם יכולים לשלוח לכם דוגמית של האופן בו היישומון אמור להיראות.

כיצד מובטח למזמין שהיישומון שהוכן לו וששילם עבורו לא ייבלע בתוך הכמות האדירה של היישומים שנמצאים כעת?

הדבר הקריטי ביותר להבין זה שאין מנוס, היישומון מוכרח להיות שמיש ועדכני בשביל הציבור. השיטה הנכונה להיות בטוחים שהיישומון שהזמנו לא יתמסמס בשפע היישומים שמוצעים היום היא לבדוק שהוא מספק ומעניק ערך אמיתי למי שבחר להוריד אותו באופן תמידי. יצא והציבור מייחס ליישומון מעמד של דבר שמקל לו על החיים, הסירו דאגה מלבכם – הוא ישוב להסתייע בו.

מהי העלות של לפתח יישומון עבור ארגון מזערי בתל אביב והסביבה?

מענה בעייתי לקושייה שלא פשוט לענות עליה. המחירונים של לפתח אפליקציה דינאמיים ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה מבנה ומורכבות היישומון. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון שאינו מורכב כ"כ עם ארגון ותיק ומומלץ יעלה בערך בין 10 אלף שח עד 19 אלף שח. יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם מורכבות יותר לעומת זאת עתידים לעלות כסף רב יותר. מפתחים בארגון עם פז"מ בתחום יכול רוב הזמן להודיע לכם על מיצג של עלויות פיתוח ומחיר סופי אחרי פגישה של שעה-שעתיים. תעריף עבור עיצוב, פיתוח והשקה של היישומון לחברה שלכם אמור להישקל על-ידכם מתוך הבנה (אם יש) ששהוא כן מספק מענה עבור אתגר רציני העסק.

שאלה: לבנות אפליקציה בשביל מכשירים שונים זה במילים אחרות לשלם סכומים גבוהים ממה שחשבנו?

בקיצור, התשובה חיובית בדר"כ. במצב בו בהחלט חשוב לכם שהיישומון יתפקד בסוגים רבים של מכשירים, כגון iOS ואנדרואיד, לא תהיה הגזמה להגיד שהדבר הנכון לעשות יהיה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון ווב ולא לבקש לפתח עבורכם אפליקציית נייטיב (Native). הגישה הזו היא המפתח איתו היישומון יתפקד בכל מערכת כמעט שיש לה מסך; זה במקרה והבנייה והעיצוב של היישומון נעשה דרך חברה רצינית, מן הסתם. ביכולתכם למצוא הסברים על השוני שקיים במערכות המגוונות בלינקים האלה:

כמה יוצאת הרווח הסופי, בערך, בהזמנה של יישומון לאייפון או לאנדרואיד עבור ארגון מזערי?

הדברים תלויים בעד כמה מורכבת הפעילות של האפליקציה. בסיטואציה בה מחירי הפיתוח כולם שבים לכיסו של הבעלים בתריסר החודשים הראשונים מאריך ההשקה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. זה גם פשוט מאוד לבצע חישוב את היכולות של היישומון, לדוגמה אם הוא ממזער את מספר השניות הנצרכות לבצע רכישה ב-15%, או לחלופין להפחית שימוש לא יעיל בהמוצר עצמו ב-17 אחוזים בתור דוגמה, וניתן לקחת את ההיגיון הרווחי הזה לעוד נקודות תורפה ולבחון האם ההשקעה כדאית. בבדיקת הרווח העתידי, מומלץ לבדוק גם את כל חשבונות העסק, כולל תשלומים ואף חובות מצדה של החברה, בכל צורה שלא תהיה, שהיישומון מתכוון באיזור תל אביב להקטין.

כשנגמרה העבודה על היישומון, באיזו צורה ראוי לצד המזמין (הבעלים של החברה) לתת לה קידום למשתמשים עתיידים ונוכחיים?

השיטה הכי טובה לקידום של יישומון זה עם דף ברשת. במקרה ואנחנו מתעסקים ביישומי נייטיב, אשר לקוחות יכולים להשיג בדף היישומים אשר ייעודי למערכת ההפעלה (Google Play בתור דוגמה), מומלץ לברר פה ושם את שלל המילים השימושיות במנועי החיפוש בטרם זמן ההשקה של היישומון לחנות. כתוספת, אפשר להכריז על השקת היישומון ע"י הפצה בדואר האלקטרוני של המנויים אליכם, ולחלופין בעזרתם של אלו שאחראים על המכירות בחברה. בהתאם לסוג היישומון, חובה לשקול עריכה וצילומים של סרטונים שיווקיים ולפרסמם בכל הפלטפורמות המתאימות לכך

כל איזו תקופת זמן יש למנהלים בתל אביב לבצע רענון וחידוש של היישומון שהזמינו?

בהתאם לדברים שנאמרו לעיל, נוכל לענות רק מתוך הבנה של מטרת היישומון שאתם רוצים. יצא והיישומון סובב מידע, הוא יאלץ לעבור שינויים ועדכונים קבועים, הרי אם לא, מתייתרת העבודה על ייצור יישומון מהסוג הזה. מינים שונים של יישומים יש לבצע רענון וחידוש פחות או יותר כל 12 חודשים. זאת בשביל שהיישומון יעבוד חלק עם כל התפתחויותיהן של המכשירים ומערכות ההפעלה שלהם כמו אייפון וגלקסי,

שאלה: יישומון טוב לכל ארגון?

במקרה שהחברה נכשלת בלשים אצבע על אתגר בשירות שהאפליקציה מכוונת לפתור עבורו, ישלחכות קצת עם פיתוח יישומון. אולם לדבר עם מפתחים של יישומים, זו אולי אופציה למצוא פוטנציאל שאולי לא נתגלתה מולו.

עניינים אשר מומלץ למזמין היישומון לחשוב עליהם כאשר צועדים לקראת תכנות והשקת יישומון

בזמננו אנו יש פתרונות באינטרנט שאיתן אפשר לעשות שיפור משמעותית הרגלים שליליים שבית העסק לוקה בהם. דוגמה אחת היא הזמנות. למפיצים קטנים יש אופציה בדר"כ של להזמין אצלם בדף הרשת שהם מנהלים שיותר מדי פעמים אינן פעולות כלל ועיקר בטלפון הסלולרי. ממש פה נכנסת לתמונה ההיישומון שפותח במיוחד עבור זה – הנגשת היכולת לבצע רכישה זה אולי הגורם המשמעותי ביותר לפער בינכם (והחברה שלכם) ולבין המתחרים שלכם. ד"א זה ההסבר להזמנות רבות באמזון – אתר Amazon שינה את השיחה של הלקוח עמה למשהו קל ופשוט ממש. לאתר הענק הזה זה מתאים? אז זה מודל שמתאים לתאגידים קטנים. תכנות והשקת יישומים ליזמים בתל אביב – לקבלת ייעוץ, שיחה חינם והצעות אטרקטיביות, דברו איתנו עכשיו. מבוא לתכנות מוכוון עצמים באמצעות שפת java name