מבוא לתכנות מוכוון עצמים באמצעות שפת java net פיתוח אפליקציה

פיתוח אפליקציות לעסקים בתל אביב וכל אשר צריך לדעת

הכנת יישומים לארגונים בכל גודל בתל אביב

בניית יישומים לבתי עסק לכלל המטרות האפשריות: תרבויות השפע והקנייה זה לא דבר בלעדי לזמן הזה, עם זאת, פריצת הרשת אשר עשתה את חלקה הענק בהפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, וקידמה התפתחות טכנולוגית, בלי צל של ספק הגדילה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע לאופקים שלא יעלו על הדעת. בימינו כמות אדירה של בני-אדם בכדור הארץ קונים עוד ועוד חפצים וטיפולים ע"פ צורכיהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אישיות. כמובן, שתגובת השוק לעולם לא מתעכבת מלהגיע – גדלה הכמות של נותני שירות בוחרים להכין יישומון לעסקים שבבעלותם. נותני שירות הבינו כבר את הטוב אשר בהכנת אפליקציה על-מנת לעשות חיים קלים למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. עם זאת, האם למרות האמור לעיל, מדובר במעשה שכדאי שנעשה?

בפסקאות הבאות נדבר על שאלת השאלות: מה הכרחי במטרה להגיע לבניית יישומים לחברות ומהי הדרך בה אפליקציית מובייל יש ביכולתו למנף את השירות שאתם מציעים? איפשור לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע לקיים דיאלוג מול הנהלת העסק עם הזמן נהייה עניין הכרחי. כשה"מוצר" נגיש מהטלפון של המשתמש / לקוח וכשישנה אינטראקציה בצורת הודעות SMS ומידע רלוונטי וחדש בכל זמן-מה, הוא בונה תחושת אמון והוא יהיה מצוי באור מיוחד וטוב מול מתחריו.
אם לקליינט ישנה האופציה הקלה להיות בתקשורת, לפיכך יהיה פעיל יותר המחזור העסקי. יישומים לחברה יש בהם להעלות את תכיפות וכמות השילומים בכך שביצוע ההזמנה נהיה לפשוט כ"כ, למנף את תדירות המגע עם הלקוח ולהצמיח שם תחושת ביטחון, באותו מעמד כדאי לתת מענה למשתמש שישתמש היטב בתכונות ובאופציות של ה אפשרויות שקיימים שמוצר דרך הצגת מידע רלוונטי ועדכני על צג מכשיר הטלפון.

בקיצור, לפתח יישומון למוצר או לחברה זה נחמד, אבל זה נושא שולי. הצעתנו היא לבחון את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, יחד עם בונה היישומון במטרה שנהיה 100% בטוחים שהיישומון יותאם היטב ללקוח וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.
מבוא לתכנות מוכוון עצמים באמצעות שפת java net

לאיזה מוקדים חובה להתייחס בבניית יישומים?

חלק הארי של הפיתוח הוא הקלה על המשתמש, כמו לפתור בעיות שיש בחברה. אפליקציות שביכולתן למצוא פתרון לאישיו , דוגמה לכך יכולה להיות להעניק אפשרות ללקוח לגמור את ענייניו בזמן המועט ביותר, לבצע שימוש נכון ויעיל בשירות המוצע, שימור של משאבים ולהעניק לחברה Image (תמונה) שמצהירה 'קידמה' עבור קונים קיימים ופוטנציאליים כמובן יד ביד עם שירות לקוחות סבלני, מוכיחות את עצמן כהשקעה מוצלחת וכהשקעה שמחזירה את עצמה די מהר. התאגיד או החברה אמורים לדעת בדיוק מה צריך היישומון להציא לפועל, ופה נכנס כמובן הצורך של השוק, כל עסק בתחום שלו. כדי שנוכל להשיג את המטרות על הדרך הטובות ביותר, נכון לעשות מאמץ באיתור מפתח בעל ניסיון מוכח שמסוגל להקשיב היטב ולהבין בדיוק את מה שרוצה (וצריך!) בעל החברה. חברת הפיתוח חייבים לחקור' אתכם כיצד הינכם עושים עסקים נכון לעכשיו, בלי אפליקציה. המפתחים אמורים להפנות אל החברה קושייות על צרכיו ואלו אמורות להפגין את רמת ההכרה שלהם בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. במידת האפשר, מומלץ לשאול את הצוות אם ביכולתם להביא לכם לראות רפליקה מסוימת של היישומון ואיך הוא עתיד להיראות.

איך יכול בעל ארגון להירגע: שאותו יישומון שקנה במיטב כספו לא יילך לאיבוד בתוך שלל היישומים שיוצאים כל הזמן?

הדבר הקריטי ביותר להבין זה שהיישומון מוכרח להיות שמיש ועדכני למשתמשים. השיטה הראויה להיות בטוחים שהיישומון שלנו לא ייבלע בין שלל היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים היא לבחון שהוא משרת ומביא רווחה מהותית ללקוח על בסיס לכל הפחות שבועי, וזה גם המינימום שבמינימום. במקרה שהציבור רואה באפליקציה כלי-עזר שימושי, אין שום ספק שהוא יחזור וישתמש בה.

מה המחירון עבור לקבל יישומון לאנדרואיד ולאייפון עבור חברה קטנה ?בתל אביב

מענה לא פשוט לקושייה שאין לה תשובה חד משמעית. עלויות הפיתוח לא קבועים והגורם הכי קריטי הוא מבנה ומורכבות היישומון. לפתח יישומון שאינו מורכב במיוחד על-ידי חברה מקצועית יעלה פחות או יותר סביב 10 אלף שח עד 17 אלף שח. יישומים שהם אשר אינם פשוטים כ"כ בהשוואה, תעלנה יותר מזומנים. מפתחים של יישומים בעסק מנוסה יכול בדר"כ להשיב לכם הצעה לתשלום לאחר דיון קצר יחסית. מחירון עבור עיצוב, פיתוח והשקה של היישומון לארגון שלכם אמור להישקל על-ידכם מתוך הבנה (אם יש) ששהוא כן מספק מענה עבור אתגר רציני בחברה.

האם פיתוח עבור מערכות רבות (כמו iOS, Android) יהווה דרישה לבעלי ארגון לשלם סכומים גבוהים יותר?

בפשטות: כן, רוב הזמן. במקרה שיש לכם צורך אמיתי שהיישומון יפעל במערכות הפעלה מגוונות, כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', לא תהיה הגזמה להגיד שהמעשה החכם יהיה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון ווב ולא אפליקצייה מסוג Native. שימוש במבנה ווב היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יתפקד בטאבלט, בסמארטפון ובמחשב האישי; זאת אם הבנייה והעיצוב של היישומון נעשה דרך חברה רצינית, מן הסתם. אתם מוזמנים לקבל מושגים נוספים – פרטים על ההבדלים שקיים במערכות המגוונות בלינקים הבאים:

כמה יוצאת הרווח נטו, בהערכה גסה, בפיתוח יישומון בשביל ארגון שאינו גדול?

זה מאוד תלוי בסוג הפעולה שהאפליקציה מבצעת. יצא ועלויות הפיתוח של היישומון מקבלים כיסוי בחצי שנה עד השנה שבאה מאז ההשקה, זה צעד שאתם בהחלט רוצים לעשות עבור העסק שלכם. זה גם לא בעיה לעשות בירור אם היישומון מצליח למזער את מספר הדקות שצריך לביצוע פעולה ב-20%, ולחלופין להקטין שימוש לא יעיל בתכונות המוצר בעשרה אחוז כהדגמה. בסקירת כמה הדברים משתלמים, חכם יהיה לצרף לחישובים שלנו את כל חשבונות העסק, כולל מה שהחברה מוציאה באופן שוטף, בכל היבט, אשר בכוונת האפליקציה באיזור תל אביב להפחית.

כשאפליקציה מוכנה, איך מומלץ לרוכש השירות לתת לה קידום לקונים נוכחיים ועתידיים?

הגישה הכי ראויה לקידום של יישומון זה עם דף ברשת. במידה והשיח הוא על יישומון מסוג Native, אותו אתם יכולים להשיג במאגר היישומים אשר בלעדי למערכת ההפעלה (בתור דומה זה יכול להיות Google Play), יש לסקור קלות את שלל המילים השימושיות במנועי החיפוש בטרם פרסום והשקתו של היישומון לחנות. בנוסף, קיימת האפשרות להודיע על השקתו של היישומון ע"י הפצה בדואר האלקטרוני של המנויים אליכם, ובסיועם של מוקד השיווק שלכם בחברה. בהתחשב באופי האפליקציה, יש לשקול צילומים ועריכה של סרטונים רלוונטיים והעלתם אל אתר החברה שלכם, בדף הפייסבוק שלכם, או ביוטיוב.

באיזו תדירות נכון יהיה למנהלים באיזור תל אביב לעדכן את היישומון?

אף פה, נוכל לענות רק מתוך הבנה של תכלית היישומון הרלוונטי. במקרה שאספקת מידע עדכני זה תכליתו הראשית של היישומון, יהיה צורך בעדכונים שוטפים, הרי אם לא, מתייתרת העבודה על ייצור יישומון כזה. מינים שונים של יישומים מומלץ לבצע רענון וחידוש לפחות פעם בשנה. ע"מ שהיישומון יתפקד כראוי למרות כל ההתפתחויות של הפלטפורמות השונות , לדוגמה אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו',

אז יישומון למעשה חובה לכל ארגון?

אם החברה נכשלת בלהצביע על אתגר במוצר שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, ישלוותר על רעיון של יישומון כרגע. אבל לדבר עם צוות פיתוח, תסייע לעסק בזיהוי קושי בשירות שלא ראינו קודם.

עניינים שחובה ליזם החכם לתת עליהם את הדעת לפני שמגיעים אל השקה אישית של יישומון

צריך לזכור כי קיימות פונקציות ברשת שיכולות לשפר בצורה רבה הרגלים שליליים שקיימים בעסק. בתור דוגמה נוכל לקחת את כל נושא ההזמנות: למפיצים קטנים ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין בדף הרשת שהם מנהלים שהמון פעמים פשוט בלתי אפשריות לביצוע בסמארטפון. ממש פה נסתייע באפליקציה – לשדרג את האופציות לבצע רכישה זה בדיוק מה שייצור את הפער בין תאגידים. זו אגב הסיבה לכמות של קניות מאתר "אמאזון". האתר הפופולרי הפך את השיח של הקונים איתו לדבר מובן ופשוט ממש. לאתר הענק הזה זה מתאים? אז זה מתאים גם לכם. בניית יישומון לבעלי תאגידים בתל אביב- להתייעצות, שיחה חינם והצעה ראשונית למחיר, צרו עימנו קשר עוד היום. מבוא לתכנות מוכוון עצמים באמצעות שפת java net