מבוא לתכנות מוכוון עצמים באמצעות שפת java program פיתוח אפליקציה

בניית אפליקציה לתאגידים בעיר תל אביב וכל אשר צריך לדעת

יצירת אפליקציות למקום עבודה בכל גודל בעיר תל אביב

בניית אפליקציה למקום עבודה מכל גודל: תרבות הצריכה כלל לא ייחודיים לזמננו, אולם רשת האינטרנט אשר עשתה את חלקה הענק בהפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, וקידמה התפתחות טכנולוגית, בוודאות הרחיבה את תרבויות השפע והקנייה אל היבטים מטורפים. יותר ויותר אנשים מכל העולם צורכים יותר ויותר פריטים ושירותים לפי רצונותיהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אישיות. ודאי שהתגובה של עולם הסחר אף פעם לא באה באיחור – ומהר מאוד הגענו למצב בו מנהלים עושים את הצעד להכין יישומון לבתי העסק שבבעלותם. מנהלים קולטים אט-אט את הטוב שבפיתוח יישומון בשביל להעניק חווייה נהדרת וטכנולוגית חלקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. אבל, זה באמת דבר נבון?

בדף זה נדבר על אשר כולם צריכים לדעת: מה מתבקש על מנת להגיע ליצירת יישומים לארגונים ומהי הדרך בה יישומון Mobile יש בו לעזור לשירות שאתם מציעים? הנגשה למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד יכולת תקשורתית מתקדמת עם החברה עם הזמנה הופך למאסט. כאשר הצוות מצוי בנייד של הלקוח וכאשר ההתקשרות נעשית על-ידי התראות ס.מ.ס ועדכונים שוטפים, הוא בונה אמינות והוא יצטייר באור זרקורים (מהסוג הטוב כמובן) לעומת ההחברות שהתחרו בו עד עכשיו.
קורולציה ישירה וברורה: אם לצרכן קליל להיות בתקשורת, כך יטפח סטטוס התנועה הכספית של העסק. אפליקציות מסוגלים להגדיל את תדירות ונפח הקניות מפני שלבצע רכישה הפך לכה זמין, למנף את קביעות השיח עם המשתמש ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, באותה נשימה ניתן להעניק סיוע למשתמש שיפיק את המקסימום מן ה פיצ'רים שיש בשירות שמוצע דרך פרסום ידע חשוב על צג מכשיר הסמארטפון.

נקצר ונאמר: להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, אך בטח לא הדבר הכי חשוב. כדאי לאבחן את רצונותיו של בעל החברה בסיועו של המפתח של היישומון על-מנת להיות בטוחים שהיישומון יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.
מבוא לתכנות מוכוון עצמים באמצעות שפת java program

למה חובה לתת מחשבה ביצירת אפליקציות?

מה שהכי חשוב זה התפקסות על לפתור קושי שיש במוצר. יישומים שעומדים במשימה ומצליחים למצוא פתרון לאישיו , דוגמה לכך יכולה להיות להעניק אפשרות ללקוח לגמור את ענייניו בזמן קצר יותר, להשתמש בצורה אפקטיבית יותר בשירות המוצע, שימור של תכונות המוצר ולהציג תדמית חזקה ואמינה עבור משתמשים שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, כמובן יד ביד עם טיפול ברצון המשתמש באופן אדיב, כל אלה הוכיחו את עצמן כהשקעה נבונה לאחר זמן לא ארוך במיוחד. החברה או התאגיד צריכים זה לדעת בוודאות מה אמור היישומון להציא לפועל, ופה נכנס כמובן הצורך של השוק, וכל עסק יעשה את ההתאמות לפי הידע המקצועי שיש לו. להשגת התוצאות הטובות ביותר, רצוי לאתר מתכנת עם ותק רב והוכחות של הצלחותיו בשטח, אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. המתכנתים חייבים להפנות אליכם שאלות איך הינכם עושים עסקים בימים אלה. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון אמורים להפנות אל החברה שאלות על צרכיו אלו לא רק יעזרו להם להתאים לכם אפליקציה נהדרת, אלא גם יאפשרו לכם להבחין אם החבר'ה האלה קולטים את הקטע בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. אם זו לא בעיה, חכם יהיה לפנות אל המתכנתים בבקשה לחשוף בפניכם רפליקה מסוימת של היישומון ואיך הוא עתיד להיראות.

איך יכול בעל חברה להיות רגוע שהיישומון שהזמין לא תאבד בתוך שלל היישומים שיוצאים בכל יום?

חוק הגישה הנכונה להבטיח שהיישומון שלנו לא ייעלם בכמות העצומה של היישומים שמשווקים בכל עת היא להיות בטוחים שהוא מביא יתרון מהותי לאלו שהתקינו אותו ולא חד-פעמי, כאמור, אלא באופן שיהיה תמידי. במקרה שהקונה חש שזה יישומון שהוא כלי-עזר שימושי, הסירו דאגה מלבכם – הוא יחזור וישתמש בה.

כמה אשלם כדי לרכוש יישומון בשביל חברה קטנה בתל אביב?

מענה מסובך לשאלה מורכבת. התעריפים עבור פיתוחי אפליקציה משתנות ותלויות מאוד בכמה זמן ייקח לפתח (ע"פ מורכבות) את היישומון ובמה הוא עוסק בדיוק. תכנות והשקת יישומון שאינו מורכב כ"כ עם עסק מוכר יעלה פחות או יותר בסביבות 7,000 שקלים עד 19,000 שקלים אפליקציות יותר מסובכים בהשוואה, יהיו בעלי תעריף גבוה וזה יעלה לכם יותר מזומנים. עסק עם שנים בתחום , לא אמורה להיות לו בעיה להודיע לכם על מחיר כמעט סופי בסיומו של מפגש באורך של בערך שעה וחצי. עלות פיתוח אפליקציה לחברתכם צריך להישקל על-ידכם מתוך הבנה (אם יש) ששהוא כן מספק מענה עבור אתגר רציני בחברה.

לפתח אפליקציה בשביל סוגי מכשירים רבים יעלה לבעל עסק יותר?

בקיצור, כמעט תמיד כן. בסיטואציה בה זה חובה מבחינתכם שהאפליקציה תפעל על יותר מפלטפורמה אחת, כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', סביר להניח שהדבר החכם לעשות יהיה להזמין יישומון ווב (רשת) ולא נטיב. שיטת Web היא המפתח איתו היישומון יעבוד בכמות אדירה של מערכות, כמו מחשב, טאבלט וסמארטפון מן הסתם; אבל רק במקרה והבנייה והעיצוב של היישומון נעשה ברמה גבוהה, כאמור. לחצו כאן כדי לקבל הסברים על השוני שקיים במערכות המגוונות בלינקים הבאים:

במספרים: מה הרווח, בערך, בהזמנת יישומון לאנדרואיד או לאייפון בשביל חברה קטנה?

הדברים תלויים במה בדיוק היישומון עושה. במקרה שעלויות הפיתוח כולן מקבלים כיסוי בתריסר החודשים הראשונים מאריך ההשקה, ההשקעה כדאית. קל יחסית לעשות חישוב את היישומון, אם הוא מוריד את מספר הדקות שצריך לבצע רכישה ב-15%, ולחלופין לחתוך שימוש מיותר בשירות המוצע בעשרה אחוז למשל. בסקירה על מידת ההשתלמות (כלומר עד כמה ההשקעה משתלמת), רצוי לשים לב אל האלמנטים שמרכיבים את תשלומים ואף חובות מצדה של החברה, בכל היבט, שמתכוון היישומון בעיר תל אביב למזער.

כאשר היישומון עומד, איך ראוי למזמין האפליקציה לדחוף' אותה לקונים עתיידים ונוכחיים?

אם אתם רוצים את הדרך הכי הנכונה להוצאת יישומים זה דרך עמוד ברשת. במידה ומדובר ביישומי נייטיב, אשר אתם יכולים להטמיע בטלפון בארכיון היישומים שייעודי למערכת ההפעלה (Google Play בתור דוגמה), הכרחי לסקור טיפה את שלל המילים השימושיות במנועי החיפוש בטרם נשיק את היישומון לחנות. כתוספת, ישנה האופציה להמליץ על היישומון ע"י הפצה בדוא"ל, או בעזרה של אלו שאחראים על פרסום בחברה שלכם. תוך מחשבה על הסגנון של היישומון מומלץ לחשוב על אפשרות צילום ועריכה של קטעים קצרים ולפרסם אותם באתרכם, בפייסבוק, ביוטיוב או בכל מקום אפשרי.

כל כמה זמן ראוי בקירוב בתל אביב לעדכן את היישומון שהזמינו?

אף פה, נוכל לענות רק מתוך הבנה של מטרת היישומון שאתם רוצים. במידה והיישומון מספק עדכונים ומידע למשתמש, הוא יאלץ להיות מעודכן באופן שוטף, כי אם לא כך, אין טעם לעבוד קשה בשביל בנייה של יישומון כזה. יישומים עם מטרות אחרות מומלץ לערוך חידוש בערך אחת לשנה. ע"מ להיות מותאמים להעדכונים של הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, כגון אייפון ו-Android,

שאלה: יישומון הכרחי לכל בית עסק?

במקרה והתאגיד לא מצליח להצביע על אתגר בשירות שפיתוח היישומון אמור לעזור ולטפל בו / בהם, הכרחילוותר על רעיון של יישומון כרגע. אך שיח כן אצל צוות פיתוח של יישומים, זו אחת הדרכים למצוא קושי במוצר שלא ראינו בעבר.

דברים אשר הכרחי להנהלת החברה להקדיש להם מחשבה לפני ההוצאה לפועל של השקה אישית של יישומון

בזמננו אנו קיימות אופציות באינטרנט שיכולות לשפר באופן כבד-משקל הרגלי עבודה שקיימים בחברה. למשל כל הנושא של להזמין. לחברות קטנות של הפצה קיימות אפשרויות הזמנה אצלם בדף הרשת שבבעלותם שיותר מדי פעמים לא מתפקדות בכלל בדפדפן ברירת-המחדל של הנייד. פה למשל ניעזר באפליקציה – להעלות ברמה את היכולת לבצע רכישה יש ביכולתו להיות מה שיגרום לפער הגדול בין תאגידים. ד"א זה למה יש כמות של קניות מאתר "אמאזון". האתר הפופולרי שינה את השיח של הצרכן איתו לפשוטה ונוחה מאוד. זה עושה את העבודה ל-"Amazon"? אם כך זה מתאים גם לחברה קטנה. השקה אישית של יישומון לבעלי חברות בתל אביב – לשיחה עם מקצוענים, קביעת מפגש והצעת מחיר, צרו עימנו קשר עוד היום. מבוא לתכנות מוכוון עצמים באמצעות שפת java program