מבוא לתכנות מוכוון עצמים באמצעות שפת Java פיתוח אפליקציה

יצירת יישומים לבתי עסק בתל אביב וכל אשר צריך לדעת

יצירת יישומים לבתי עסק מכל סוג בעיר תל אביב

הכנת אפליקציות לחברות מכל סוג: הרגלי הקניות הבלתי פוסקות אינה ייחודית למאה העשרים ואחת, אולם המערכת האינטרנטית שנכנסה לחיינו זה עתה, שנתנה את הפוש הגדול ביותר בתקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, ונתנה את חלקה בהתפתחות טכנולוגית, בוודאות פתחה את עולם הצרכנות אל גדלים מטורפים. יותר ויותר אנשים בכדור הארץ מזמינים עוד ועוד מוצרים וחומר מכל סוג לפי רצונותיהם, השאיפות וההעדפות האישיות. כמובן, השוק מגיב, והתגובה שלו בחיים לא תאחר להגיע – יותר ויותר נותני שירות עושים את הצעד לבנות יישומים לעסקים שבבעלותם. בעלי מקומות עבודה מבינים עם הזמן את הטוב אשר בהכנת אפליקציות בשביל לעשות חיים קלים לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. והאמנם, האם למרות האמור לעיל, מדובר במעשה שכדאי לנו לעשות?

בשורות הבאות נעניק תשובה להשאלה שכולם שואלים: מה מתבקש לפיתוח אפליקציה לארגונים ואיך יישומון Mobile מסוגל לסייע להצלחת השירות שלכם? נתינת אופציה לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) יכולת תקשורתית מתקדמת עם החברה עם הזמנה הופך למאסט. כאשר בית העסק מצוי בנייד של הקליינט וכאשר הלה מתקשר איתו דרך התראות ס.מ.ס ועדכונים שוטפים, הוא בונה תחושה של ביטחון והוא יצטייר באור מיוחד וטוב , והדברים אמורים בניגוד מוחלט למתחרים.
אם לקליינט פשוט לתקשר, ודאי שגם יהיה גדול יותר דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים מסוגלים להגדיל את גודלן ונפחן של הקניות על ידי כך שלבצע קנייה נהיה קל כ"כ, להעלות את קביעות השיח עם הקליינט ולהצמיח מערכת יחסים, כמו גם לתת מענה למשתמש שיוציא את המקסימום מן ה אפשרויות שבית העסק נותן ע"י פרסום טקסט (או תמונות) ענייני במסך הסמארטפון.

בפשטות, לפתח יישומון למוצר או לחברה זה נחמד, אך בטח לא הדבר הכי חשוב. חשוב מאוד לבדוק בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון יד ביד עם מתכנת היישומים בשביל שנהיה 100% בטוחים שהיישומון יתאים ללקוח וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.
מבוא לתכנות מוכוון עצמים באמצעות שפת Java

לאיזה מוקדים חכם יהיה להתייחס בתכנות אפליקציה?

מה שהכי חשוב זה הנגשה ונוחות ללקוח, כמו פתרון בעיה שיש בחברה. יישומים שעומדים במשימה ומצליחים למצוא פתרון לנקודת חולשה , למשל להעניק אפשרות לקונה לגמור עם העניינים שלו בזמן המועט ביותר, לבצע שימוש נכון ויעיל בזמן, שימור המוצר עצמו ולהעניק לחברה Image (תמונה) עניינית ורצינית עבור צרכנים מכל קטגוריה שיווקית – גם הקיימים וגם העתידיים. ומתוך מענה לצורכי הלקוח באופן סבלני, כל השיטות הללו הוכיחו את עצמן לאחרונה כהשקעה נבונה לאחר תקופה לא ארוכה. החברה או התאגיד אמורים זה לדעת בוודאות מה אמור לעשות היישומון, זאת על-פי הדרישה המקצועית, וכל עסק יעשה את ההתאמות לפי הידע המקצועי שיש לו. כדי לקלוע אל מטרותינו בצורה הכי שימושית, ראוי לעשות מאמץ באיתור מתכנת עם ותק רב שמסוגל להקשיב היטב ולהבין בדיוק את מה שרוצה (וצריך!) בעל החברה. המתכנתים חייבים להפנות אליכם שאלות איך הינכם מבצעים את הפעולות העסקיות שלכם בימים אלה. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה חייבים להקשות קושייות על החברה בנוגע לרצונות שלה שמדגימות את מידת ההבנה שלהם בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. במצב בו ניתן, חשוב מאוד לבוא בבקשה למתכנתים להציג בפניכם גרסה ראשונית של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

מהי הדרך בה יכול בעל חברה להיות סמוך ובטוח שאותו יישומון שקנה במיטב כספו לא יילך לאיבוד בתוך ים היישומים שמתפרסמים בכל עת?

הדבר הכי קריטי להבין הוא שעל האפליקציה להיות עדכני ושמיש לציבור. השיטה הנכונה להבטיח שהיישומון שלנו לא ייבלע בכמות האדירה של היישומים שמתפרסמים בכל עת לבחון האם הוא מספק ומעניק יתרון רציני כלשהו למי שבחר להוריד אותו ובאופן יומיומי. במקרה שהקונה רואה באפליקציה כלי-עזר שימושי, תהיה בטוח שהוא ישוב להסתייע בו.

מה המחירון עבור לרכוש יישומון לעסק קטן בתל אביב?

מענה לא פשוט לקושייה בעייתית. התעריפים עבור פיתוחי אפליקציה משתנות ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה עד כמה מורכב היישומון ובמה הוא מתעסק. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון "טריוויאלי" אצל עסק רציני יתומחר בערך בכיוון של 7,000 שקלים עד 18,000 שקלים יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם מורכבות יותר אולם, עתידים לעלות כסף רב יותר. עסק רציני ועם שנים בתחום , לא צריך להיות לו קושי להודיע לכם על הצעה לתשלום בסיום דיון של כשעה וחצי. מחירון פיתוח אפליקציה לחברה שלכם אמור להישקל על-ידכם מתוך הבנה (אם יש) ששהוא כן מוצא מענה בשביל בעיה עסקית אמיתית.

לפתח אפליקציה שמיועדת לסוגי מכשירים רבים זה בעצם אומר לשלם יותר?

בלי ללכת סחור-סחור: כן, כמעט תמיד. במצב בו אתם חייבים שהתוצר יפעל במערכות הפעלה שונות, כמו אייפון וגלקסי, הגיוני לומר שהמעשה החכם יהיה לדרוש שיפתחו בשבילכם יישומון אינטרנט (Web application) ולא לבקש לפתח עבורכם אפליקציית נייטיב (Native). שיטת ווב זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יתפקד על גבי מחשבים, ניידים וטאבלטים כאחד, רק במצב בו היישומון תוכנת ועוצב ע"י צוות מנוסה, כאמור. לחצו כאן כדי למצוא אינפורמציה בנוגע לשוני שקיים במערכות המגוונות בדפים אלה:

במספרים: מה הרווח הסופי, פלוס מינוס, אם נזמין יישומון לאנדרואיד או לאייפון בשביל חברה קטנה?

זה מאוד תלוי במה בדיוק היישומון עושה. במקרה שעלויות הפיתוח של היישומון מכוסים באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. זה גם לא בעיה לבצע בדיקה האם היישומון ממזער את הזמן הדרוש לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, וזה יכול להיות גם לצמק שימוש לא חכם בהמוצר עצמו ב-14% לדוגמה. בחישוב הרווח העתידי, ראוי להתחשב גם בכלהפעולות השוטפות שמהוות את הוצאות העסק, בכל צורה שלא תהיה, שהיישומון מתכוון בתל אביב והסביבה להקטין.

כשאפליקציה מוכנה, באיזה אופן כדאי למזמין היישומון לתת לה קידום למשתמשים הנוכחיים ואלו העתידיים?

אם אתם צריכים את השיטה הכי שימושית לקידום יישומון זה עם דף ברשת. במידה והעיסוק שלנו הוא כרגע ביישומי נייטיב, אותו ביכולתכם להתקין במכשיר הסלולרי בדף היישומים אשר בלעדי למערכת ההפעלה (בתור דומה זה יכול להיות Google Play), חכם יהיה לחקור טיפה את המילים בהן נשתמש לפי הפופולריות שלהן במנועי חיפוש בטרם היישומון יושק לחנות. כמו כן, ניתן לספר לאנשים על היישומון החדש על-ידי הפצה אצל המנויים שלכם, ולהיעזר באלו שאחראים על פרסום בחברה שלכם. לפי אופיו של היישומון, הכרחי לקחת בחשבון צילומים ועריכה של סרטונים רלוונטיים ולהעביר אותם אל ערוץ ה-YouTube שלכם, אתרכם, דף ה-Facebook שלכם וכו'.

כל כמה זמן כדאי לבעלי עסקים בתל אביב לערוך עדכון של היישומון שהזמינו?

בדומה לשאלות הקודמות, תשובה נורמלית וקצרה נוכל לתת רק אם נבין את תכליתו של היישומון הזה. במצב בו היישומון מספק עדכונים ומידע למשתמש, יהיה צורך בעדכונים שוטפים, כי אם לא כך, אין טעם לעבוד קשה בשביל ייצור יישומון כזה. יישומים עם מטרות שונות ראוי לחדש כל, פחות או יותר, 12 חודשים. בשביל שהיישומון יתפקד כראוי למרות כל התפתחויותיהן של המכשירים ומערכות ההפעלה שלהם , למשל iOS ואנדרואיד,

האם אפליקציה מומלץ לכל ארגון?

במקרה והחברה נכשלת בלשים אצבע על בעיות בשירות אשר היישומון אמור לטפל בו / בהם, מומלץלוותר לגמרי על יישומון. אבל לשוחח עם מפתחי יישומים, זו אחת הדרכים לקלוט פתאום פוטנציאל שאולי לא נתגלתה מולו.

עניינים שחכם יהיה למנהל הנבון להגות בהם כשחושבים על השקה אישית של יישומון

אל תשכחו כי ישנן אפשרויות אפליקציות אינטרנטיות שבעזרתן אפשר לעשות שיפור באופן רציני הרגלי עבודה שליליים שבית העסק לוקה בהם. למשל להזמין. למפיצים קטנים יש אופציה בדר"כ של להזמין בתוך האתר שבניהולם שרוב הזמן אינן מתפקדות בכלל בסמארטפון. זו דוגמה למתי ניעזר בהיישומון לנייד – להעלות ברמה את היכולת לקנות יכול לעשות את כל ההבדל בין ארגונים. זה, בהערת שוליים, ההסבר לכמות של קניות מאתר "אמאזון". אתר Amazon הפך את ה'דיבור' של קהל הקונים איתו לדבר מובן ופשוט ממש. ל"אמאזון" זה עושה את העבודה? כנראה שזה מתאים גם לכם. תכנות והשקת יישומון ליזמים בתל אביב – בואו להתייעץ עם צוות המפתחים שלנו, קביעת ישיבה והצעות נוחות, התקשרו אלינו עכשיו. מבוא לתכנות מוכוון עצמים באמצעות שפת Java