Android פיתוח אפליקציה

הכנת יישומים לבתי עסק בעיר תל אביב וכל המידע ההכרחי

הכנת אפליקציות למקום עבודה לכל מטרה ועניין בעיר תל אביב

פיתוח אפליקציות לחברות בכל גודל: הרגלי הקניות הבלתי פוסקות זה לא דבר בלעדי למאה העשרים ואחת, אבל המרשתת שנכנסה לחיינו לא מזמן אשר עשתה את חלקה הענק בתקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, וקידמה את האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. בלי ספק הגדילה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע לאופקים שלא יעלו על הדעת. בני אדם רבים יותר ויותר מכל מדינה קונים עוד ועוד חפצים ועזרה ע"פ צורכיהם, השאיפות וההעדפות האינדבידואליות. ע"י כך, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו לעולם לא מתעכבת מלהגיע – כמות גדולה של נותני שירות בוחרים לבנות אפליקציה לבתי העסק שבבעלותם. מנכ"לים הגיעו למסקנות שלהם וקולטים טוב שבבניית אפליקציה במטרה לעשות חיים קלים לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. אולם, האם זה באמת דבר כדאי?

בטקסט שלפניכם ננתח את השאלה הגדולה: מה נדרש ליצירת אפליקציה לעסק ובאיזו דרך יישומון באנדרואיד או באייפון יש ביכולתו לקדם את השירות שאתם מציעים? איפשור לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) לבצע דיאלוג מתקדם מול מפתחי המוצר עם הזמנה הופך לקריטי. כשהעסק קיים ומצוי בנייד של צורך המוצר וכאשר התקשורת נעשית בשיטה של מסרונים והתראות בצורת טיפים או איחולים בכל זמן מסוים, מתפתחת תחושה של אמון ומן ההיגיון שהוא יזהר באור זרקורים (מהסוג הטוב כמובן) אל מול עסקים המתחרים לו.
יש קורולציה ברורה: אם לצרכן ישנה האופציה הקלה לנהל דו-שיח, ודאי שגם יהיה פעיל יותר המחזור העסקי. יישומים לבית העסק בהחלט יכולים להעלות את תכיפות וגודל הקליינטורה בגלל שלבצע רכישה הופך למהיר יותר, למנף את קביעות התקשורת עם המשתמש ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, באותו מעמד תוכלו להעניק סיוע למשתמש שיוציא את המקסימום מן ה מוצרים והשירותים שהעסק מציע דרך פרסום נתונים ענייניים במסך מכשיר הטלפון.

בקיצור, בית-עסק עם אפליקציה שימושית ותקינה זה מצוין, אבל ודאי שלא הדבר הכי חשוב. חשוב מאוד לבחון את כל מטרות העסק לצד מתכנת היישומים בשביל להיות בטוחים שהיישומון יתאים ללקוח ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.
 Android

על אילו דגשים חכם יהיה לשים לב בעיצוב יישומון?

המפתח הוא לשים דגש על לפתור בעיות שישנו במוצר. יישומים שמסוגלים למצוא פתרון לתקלה כגון להקל על הקונה לעשות יותר פעולות בזמן המועט ביותר, לעשות שימוש נכון ויעיל במוצר עצמו, לצמצם בזבוז אמצעים ולתת לעסק תמונה רצינית וחזקה לעיני צרכנים שמצויים אצלכם ושעתידים להיות, ע"י טיפול בצורכי המשתמש באופן מהיר, גישות כדוגמת אלה מוכיחות עצמן כאפיק רווחי מאוד בהסתכלות ארוכת טווח. על העסק או הארגון להצביע על מה בדיוק צריך לעשות היישומון, זאת לפי הצורך של השוק, כל עסק בתחום שלו. כדי להרוויח מכל הסיפור בשיטה הכי מוצלחת, כדאי להשיג בונה אפליקציות שיש לו הוכחות להצלחותיו בתחום, שבעל אוזן קשבת לצורכי ורצונות בעל החברה. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה חייבים להפנות אליכם קושיות איך הינכם מריצים את המוצר עכשיו. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה צריכים לשאול את העסק שאלות בנוגע לצרכים שלה ואלו אמורות להפגין את רמת ההכרה שלהם בדברים המהותיים ביותר לחברה או לעסק שלכם. במצב בו מתאפשר, רצוי לדרוש בנימוס מהמתכנתים להציג בפניכם מבנה ראשוני של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

באיזו דרך יוכל להבטיח בעל עסק שהיישומון שהוכן לו וששילם עבורו לא ייבלע בתוך הכמות האדירה של היישומים שיוצאים כל הזמן?

הדבר הקריטי ביותר להבין זה שאין מנוס, היישומון מוכרח להיות שמיש ועדכני למשתמשים. השיטה הראויה להיות רגועים שהאפליקציה לא תלך לאיבוד בשפע היישומים שמשווקים בכל עת היא להיות בטוחים שהוא מספק רווחה מהותית לאלו שהתקינו אותו באופן יומיומי. יצא והקונה חש שזה יישומון שהוא תוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, ההמשך צפוי – הוא ישוב וייעזר בו.

כמה עולה לתכנת יישומון בשביל חברה זעירה ?בתל אביב

הסבר מסובך לקושייה בעייתית. עלויות הפיתוח כל הזמן בתנועה ומה שמשפיע מאוד על המחירים זה סוג ואופי האפליקציה. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון פשוטה יחסית אצל עסק רציני מחירו יהיה באיזור 10 אלף שח עד 18 אלף שח. אפליקציות מורכבות יותר לעומת זאת עתידים לעלות יותר מזומנים. מפתחים בתאגיד עם ותק אמור להיות מסוגל לתת לכם הצעה לתשלום לאחר מפגש קצר יחסית. תעריף של לפתח את היישומון לחברה שלכם צריך לשקף היטב את זה הסיבה שעליה לפתור אתגר רציני בחברה.

שאלה: התאמת היישומון למערכות הפעלה מגוונות יהווה דרישה לבעלי ארגון לשלם יותר?

Long story short: בדרך כלל כן. במקרה שיש לכם נחיצות אמיתית שהיישומון יעבוד במערכות הפעלה מגוונות, כמו אייפון וגלקסי, סביר להניח שמה שעליכם לעשות זה לפתח אפליקציית רשת (ווב) ולא נטיב. שימוש במבנה ווב היא הדלת של היישומון יתפקד במחשב האישי, בסמארטפון וכו'; זה במקרה והעיצוב של היישומון נעשה דרך חברה רצינית, מן הסתם. ניתן להבין פרטים על ההבדלים שישנו במערכות המגונות במאמרים הבאים:

כמה יוצאת הרווח, פחות או יותר, ברכישה של יישומון עבור ארגון זעיר?

לא נוכל לענות על השאלה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה בדיוק היישומון עושה. במצב בו עלויות הפיתוח של היישומון מקבלים כיסוי בתקופה קצרה יחסית (נניח שנה) מתאריך ההשקה, זהו צעד חכם ואנחנו ממליצים עליו בחום. זה גם די קל לבצע חישוב את היישומון, אם הוא מוריד את מספר הדקות שצריך לקנות משהו ב-15%, או לחלופין להקטין בזבוז משאבים ב-17 אחוזים למשל. כשנחשב את הרווחיות, נכון להתייחס בכובד ראש אל הגורמים שמהווים את תשלומים ואף חובות מצדה של החברה, בכל צורה שלהם, שאמור היישומון באיזור תל אביב להפחית.

כאשר היישומון הושלם, באיזו צורה הכרחי לבעלים של החברה לבצע שיווק לקונים עתיידים ונוכחיים?

הדרך האפקטיבית ביותר לקידום של יישומון זה דרך דף ברשת. אם העיסוק שלנו הוא כרגע ביישומי Native, אשר אפשר להטמיע בטלפון בדף היישומים הרשמי של מערכת ההפעלה (בתור דומה זה יכול להיות App Store), נכון לשים תחת זכוכית מגדלת קצת את החיפושים הנפוצים ביותר במנועי החיפוש והמילים השימושיות ביותר שם בטרם פרסום והשקתו של היישומון לחנות. כתוספת, ניתן לעשות קידום ליישומון ע"י לוח תפוצה, או בעזרה של המחלקה לשיווק שלכם. תוך התחשבות בסגנון היישומון חובה לחשב את היתרונות שיהיו בעריכה וצילומים של סרטונים שיווקיים ולהכניס אותם אל אתר החברה שלכם, בדף הפייסבוק שלכם, או ביוטיוב.

מתי וכמה תדיר מומלץ באופן כללי בתל אביב לרענן את היישומון?

בדומה לדברים לעיל, נוכל לענות רק מתוך הבנה של מטרת היישומון שאתם רוצים. במקרה והיישומון סובב מידע, יהיה צורך בעדכונים שוטפים, כי אם לא כך, אין טעם לעבוד קשה בשביל בניית יישומון כזה. יישומים שתכליתם שונה חכם יהיה לערוך חידוש פחות או יותר כל 12 חודשים. זאת בשביל להיות בסנכרון מושלם עם השינויים של הטלפונים, עדכוני גרסה וכדומה, תוך מערכות הפעלה , לדוגמה אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו',

שאלה: יישומון מומלץ לכל תאגיד?

במקרה והחברה לא נוחלת הצלחה בניסיון להצביע על אתגר במוצר שמטרת היישומון היא לטפל בו / בהם, ישלהניח כרגע לרעיון של יישומון. אמנם שיח כן אצל תאגיד פיתוח יישומים, זו אחת הדרכים למצוא בעיה עסקית שלא ראינו בעבר.

עניינים שרצוי לבעלי עסקים לחשוב עליהם כאשר הנושא הוא עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון

בזמננו אנו יש פונקציות באינטרנט ואיתן ניתן לשפר בצורה מהותית הרגלי עבודה שיש לעסק. למשל כל הנושא של להזמין. לחברות הפצה מזעריות קיימות אפשרויות הזמנה באתר האינטרנט שלהם שרוב הזמן לא פועלות כלל בדפדפן הסטנדרטי של הנייד. זו הנקודה בה ניעזר באפליקציה – העלאה ברמה של היכולת לבצע רכישה ייתכן שזה יהיה הגורם המהותי ביותר לפער בין ארגונים. ד"א זה ההסבר לכמות של קניות מאתר "אמאזון". אתר "אמאזון" שינה את ההתקשרות של הצרכן איתו לדבר קל ופשוט נורא. ל"אמאזון" זה עושה את העבודה? אז זה מתאים גם לחברה קטנה. הכנת יישומון לחברות בתל אביב – לקבלת ייעוץ עם צוות מפתחי אפליקציות, קביעת ישיבה והצעה גמישה, צרו עימנו קשר עוד היום.  Android