BlackBerry פיתוח אפליקציה

בניית יישומים לתאגידים בתל אביב , כל הידע ההכרחי

בניית אפליקציה לעסקים מכל סוג בתל אביב

בניית יישומים למקום עבודה לכל מטרה ועניין: הצרכנות המאסיבית זה לא דבר בלעדי למאה ה-21, אבל פריצת הרשת שעזרה לכל תהליך הגלובליזציה ותרומתה להתפתחות טכנולוגית, חד משמעית הרחיבה את הרגלי הקניות הבלתי פוסקות אל גדלים מטורפים. בני אדם רבים יותר ויותר בכדור הארץ מזמינים עוד ועוד פריטים וטיפולים ע"פ צורכיהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האינדבידואליות. ע"י כך, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו לעולם לא תאחר להגיע – יותר ויותר מנכ"לים מחליטים להזמין אפליקציה למסעדות, חדרי בריחה, חברות וכו' שבבעלותם. בעלי עסקים מתחילים להבין את ההצלחה הפוטנציאלית אשר בהכנת יישומים במטרה לעשות טוב ונוח לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, בתקווה. ועם זאת, זה מעשה נבון?

בעמוד זה נדסקס במה שכולם רוצים לדעת: מה נדרש על מנת להגיע לפיתוח אפליקציות לתאגידים ובאיזה אופן יישומון Mobile יש ביכולתו לקדם את התאגיד שלכם? נתינת אופציה למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד התקשרות יישומית מול הצוות עם הזמן נהייה עניין מאסט. כאשר בית העסק נגיש מהטלפון של הקליינט וכאשר הלה מתקשר איתו דרך התראות ס.מ.ס ועדכונים שוטפים, הוא בונה תחושה של אמון ומאיר על עצמו אור מיוחד וטוב מול עסקים המתחרים לו.
ככל שללקוח פשוט להיות במגע, מן ההיגיון שגם יתרחב סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים לחברה מסוגלים להגדיל את תכיפות וכמות הקניות ע"י זה שלבצע רכישה הפך לכה זמין, למנף את קביעות התקשורת עם הקליינט ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, אפשר גם על הדרך לתת מענה למשתמש שישתמש בצורה הטובה ביותר ב אופציות שהעסק מציע ע"י הצגת מעין 'כרוז' דיגיטלי על מסך הסמארטפון.

נקצר ונאמר: בית-עסק עם אפליקציה שימושית ותקינה זה מצוין, אך זה עניין שולי. רצוי לבחון בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון צעד צעד עם בונה האפליקצייה על-מנת שלא יהיה ספק שהיישומון יתאים לרצונותיו וצרכיו של הלקוח (וכמובן של בעל העסק), ותספק יתרון משמועתי על פני המתחרה.
BlackBerry

על איזה דברים חכם יהיה להתייחס בבניית יישומים?

חלק הארי של הפיתוח הוא הקלה על המשתמש, כמו לפתור תקלה שקיים במוצר. יישומים שמצליחים למצוא פתרון לקושי , דוגמה לכך יכולה להיות להעניק אופציה ללקוח לגמור עם העניינים שלו בפחות זמן, לעשות שימוש נכון ויעיל במשאבים, לתת ידע על שימוש חכם בשירות המוצע ולהעניק לחברה Image (תמונה) חזקה ורצינית לעיני צרכנים שמצויים אצלכם ושעתידים להיות, דרך טיפול ברצון הלקוח באופן נכון, כל אלה הוכיחו את עצמן בתור השקעה מוצלחת וכהשקעה שמחזירה את עצמה די מהר. התאגיד או החברה צריכים לייצר מתווה של הפעולות שעל לעשות היישום, ופה נכנס כמובן הצורך של השוק, בתחומו. כדי שהתוצר שלנו יהיה, עבורנו, האפליקציה הכי טובה, הכרחי להשיג מתכנת עם ותק רב שקשוב לצרכיך ורצונותיך. חברת הפיתוח חייבים לחקור' אתכם באיזו שיטה הינכם מריצים את הפעולות העסקיות עכשיו. המפתחים מטרתם להקשות קושייות על החברה בנוגע לצרכים שלה השאלות ידגימו בפניכם את הרמה בה הם מבינים (אם בכלל) בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. במצב בו ניתן, ראוי לפנות אל המתכנתים בבקשה להראות לכם מבנה ראשוני של איך האפליקציה הסופית תיראה.

מהי השיטה בה מובטח לבעלים של חברה שהיישומון עבורו שילם ממיטב כספו לא יילך לאיבוד בין מליוני האפליקציות שמתפרסמים בכל עת?

החשוב מכל לזכור הוא שעל האפליקציה להיות שימושי ומעודכן לציבור. האופן בו הכי כדאי לתת גושפנקא שהיישומון שלנו לא ייבלע בכמות האדירה של היישומים המתחרים היא לבדוק האם הוא נותן ערך אמיתי למי שבחר להוריד אותו ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן תמידי. אם הצרכן מתייחס ליישומון כאל ככלי אהוב עליו, הסירו דאגה מלבכם – הוא ישוב להסתייע בו.

כמה עולה לבנות יישומון בשביל חברה קטנה בעיר תל אביב?

מענה בעייתי לשאלה מורכבת. המחירים משתנות והגורם הכי קריטי הוא מבנה ומורכבות היישומון. פיתוח אפליקציה שאינו מורכב במיוחד עם עסק מוכר מחירו יהיה בטווח ה10 אלף ₪ עד 19 אלף ₪. יישומים שהם אשר אינם פשוטים כ"כ עם זאת, יתומחרו במספרים גבוהים יותר. מפתחים בתאגיד שיש לו ותק , לא צריך להיות לו קושי להודיע לכם על עלות מוערכת בסיום דיון של כשעה וחצי. תמחור תכנות והשקת היישומון לארגון שלכם צריך להישקל על-ידכם מתוך הבנה (אם יש) ששהיישומון אכן נותן מענה לאתגר מהותי העסק.

לפתח יישומון שמתאים לפלטפורמות מרובות יעלה לבעל עסק כסף רב יותר?

בעיקרון, אכן, רוב הזמן. יצא והכרחי עבורכם שהתוצר יתפקד במערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון), כגון iOS ואנדרואיד, הגיוני לומר שהמעשה החכם יהיה להזמין יישומון אינטרנט (Web application) ולא נטיב. השיטה הנ"ל היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יתפקד בכמות אדירה של מערכות, כמו מחשב, טאבלט וסמארטפון מן הסתם; זה במידה והפיתוח והעיצוב של היישומון נעשה על-ידי חברה רצינית, כאמור. אתם יכולים ללמוד ידע בנוגע לשוני שישנו במכשירים השונים בדפים אלה:

במספרים: מה הרווח, פחות או יותר, ברכישה של יישומים עבור חברה קטנה?

קשה לענות על השאלה הזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים בעד כמה מורכבת הפעילות של האפליקציה. במקרה שמחירי הפיתוח כולם עושים את דרכם חזרה אל המשקיע בשנים-עשר החודשים הראשונים מאז ההשקה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. זה גם פשוט מאוד לבחון את יכולותיו של היישומון, למשל אם הוא מקטין את מס' הדקות הנצרכות לביצוע פעולה ב-20%, / למזער שימוש לא חכם באמצעים ב-11 אחוזים בתור דוגמה. בסקירה על מידת הכדאיות, חובה להתחשב גם בכלהמספרים שמשפיעים על תשלומים ואף חובות מצדה של החברה, בכל צורה שלהם, שמתכוון היישומון באיזור תל אביב להפחית.

כשנגמרה העבודה על היישומון, באיזה אופן יש לרוכש השירות להוציא אותה לאוויר העולם ולקונים עתיידים ונוכחיים?

הגישה הכי טובה להוצאת יישומים זה עם עמוד ברשת. אם אנחנו מתדיינים על יישומון Native, אותו אתם יכולים להטמיע בטלפון אצל ארכיון היישומים הרשמי (גוגל פליי למשל), חובה לסקור מעט את הביטויים הנפוצים במנועי חיפוש בטרם היישומון יושק לחנות. בנוסף, נוכל לשווק את היישומון על-ידי הפצה אצל המנויים שלכם, או להסתייע במוקד התפוצה והפרסום בחברה. לפי סוגו של היישומון, הכרחי לתת את הדעת על צילום ועריכה של קטעים קצרים ולהטמיע אותם בYouTube, Facebook וכו'.

מתי יש לבעלים של החברה בתל אביב לחדש את האפליקציה שלהם?

בדומה לדברים לעיל, תשובתנו נעוצה באופי האפליקציה המדוברת. במקרה שהיישומון סובב מידע, נאלץ לעדכן אותו באופן קבוע, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על בנייה של יישומון כזה. סוגים אחרים של אפליקציה נכון יהיה לעדכן בערך כל 12 חודשים. נעשה זאת במטרה להתעדכן ולהיטמע היטב בהשינויים בתוך הטלפונים, עדכוני גרסה וכדומה, תוך מערכות הפעלה כמו אייפון ו-Android,

שאלה: יישומון כדאי לחברות, לא משנה מה?

יצא והארגון לא מצליח לשים פוקוס על אתגר במוצר שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, רצוישלא יפתח אפליקציה כלל. אמנם לשוחח עם מפתחי יישומים, זו דרך מוכרת למצוא בעיות בחברה שלא ראינו קודם.

נושאים אשר הכרחי לבעלי עסקים לשקול כאשר הנושא הוא עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון

בעידן הטכנולוגי של היום יש פתרונות באינטרנט שיכולות לשפר משמעותית תכונות שקיימים בחברה. למשל להזמין. למפיצים קטנים ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין אצלם בדף הרשת שהם מנהלים שלעיתים קרובות לא מתפקדות בכלל בטלפון הסלולרי. עכשיו נקבל סיוע מההיישומון לנייד – הנגשת היכולת לקנות יכול לעשות את כל ההבדל בינכם (והחברה שלכם) ולבין המתחרים שלכם. זה, בין היתר, ההסבר לכמות מטורפת של קונים באתר "אמאזון". אתר האינטרנט Amazon שינה את ה'דיבור' של קהל הקונים איתו לדבר פשוט ומובן במיוחד. זה עושה את העבודה ל-"Amazon"? אז זה מתאים גם לכם. תכנות והשקת יישומים לחברות בתל אביב – להתייעצות עם מקצוענים, קביעת ישיבה והצעה ראשונית למחיר, שלחו לנו הודעה עכשיו. BlackBerry