igates פיתוח אפליקציה

יצירת אפליקציות לתאגידים בעיר תל אביב וכל מה שאתם אמורים לדעת

בניית יישומים למקום עבודה מכל סוג בתל אביב

פיתוח אפליקציה לעסקים לכל מטרה ועניין: תרבויות השפע והקנייה זה לא ייחודי למאה העשרים ואחת, אמנם המרשתת שנכנסה לחיינו לא מזמן שעזרה לכל הפיכת העולם לכפר גלובלי ענק, ודחפה את בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. ללא עוררין פתחה את תרבות הצריכה למימדים אדירים. בני אדם רבים יותר ויותר מכל מקום קונים עוד ועוד חפצים ושירותים לפי גחמותיהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האינדבידואליות. בצורה זו, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו אף פעם לא מאחרת לבוא – וככל שהזמן עובר, יותר מנכ"לים מגיעים למסקנה שצריך להזמין אפליקציות למסעדות, חדרי בריחה, חברות וכו' שבבעלותם. נותני שירות מגיעים לאט לאט למסקנה: כל התועלת שבהכנת אפליקציה בשביל לספק חוויית קנייה חיובית ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. ואע"פ כן, זה באמת דבר מומלץ?

בדברים שלפניכם נפתח את השאלה הגדולה: מה נדרש במטרה להגיע ליצירת אפליקציה לארגונים ובאיזה אופן יישומון באנדרואיד או באייפון יש ביכולתו לקדם את התאגיד שלכם? נתינת אופציה ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי התקשרות יישומית מול מפתחי המוצר עם הזמן נהייה עניין הכרחי. כשה"מוצר" קיים ומצוי בנייד של צורך המוצר וכאשר ההתקשרות מתבצעת באופן של התראות ס.מ.ס ואיחולים או עדכון רלוונטי בכל זמן מסוים, מתהווה תקשורת קבועה והוא יהיה מצוי באור זרקורים (מהסוג הטוב כמובן) , זה כמובן בניגוד לעסקים המתחרים לו.
יש קורולציה ברורה: אם לצרכן ישנה האופציה הקלה להיות במגע, ודאי שגם יהיה רחב יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים לבית העסק מסוגלים להעלות את גודלן ונפחן של הקליינטורה על ידי כך שלבצע קנייה נהיה כל-כך זמין, לחזק את קביעות ההתקשרות עם הקליינט ולהקים מערכת יחסים קרובה, מומלץ באותה נשימה לעזור לקונה שיבצע שימוש נכון וכדאי יותר ב פיצ'רים שיש בשירות שמוצע דרך פרסום נתונים ענייניים במסכו של מכשיר האנדרואיד או האייפון.

בפשטות, להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, היא לא העיקר. כדאי להעמיד תחת זכוכית מגדלת בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים לצד בונה האפליקצייה ע"מ שלא יהיה ספק שהיישומון יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.
igates

על איזה דברים חובה לשים לב בעיצוב אפליקציה?

בראש ובראשונה מה שחשוב זה טיפול בצרכיו של המשתמש, כמו לפתור אישיו שיש במוצר. אפליקציות שביכולתן לפתור בעיות , לדוגמה לתת אפשרות לקונה לסיים את ענייניו בזמן המועט ביותר, יעילות שימוש במשאבים, לתת ידע על שימוש חכם בשירות המוצע ולהציג תדמית שמצהירה 'קידמה' מול לקוחות קיימים ופוטנציאליים ע"י מענה לרצונות הלקוח באופן אדיב, פיתוחים וחדשנויות כאלה הוכיחו את עצמן בתור השקעה מוצלחת בהיבט ארוך טווח. על העסק או הארגון לשאול את עצמם מה הן אותן פונקציות שעל היישומון להציא לפועל, זאת על-פי הניסיון והמקצוענות, וכל עסק יעשה את ההתאמות לפי הידע המקצועי שיש לו. להשגת התוצאות הכי מתאימה, חשוב מאוד לאתר מתכנת עם ותק רב אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה חייבים להפנות אליכם שאלות איך הינכם מריצים את הפעולות העסקיות עכשיו. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון מטרתם לתשאל את החברה על הצרכים האמיתיים שלה, אלו לא רק יעזרו להם להתאים לכם אפליקציה נהדרת, אלא גם יאפשרו לכם להבחין אם החבר'ה האלה קולטים את הקטע בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. במידה והדבר מתאפשר, הכרחי לפנות אל המתכנתים בבקשה להראות לכם מבנה ראשוני של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

מהי השיטה בה יכול בעל ארגון להירגע: שהיישומון שהזמין לא יתמסמס בים היישומים שמשווקים בכל עת?

חוק מספר 1 הוא שחובתו של היישומון להיות שמיש ועדכני למען הלקוחות. הגישה הנכונה לתת גושפנקא שהיישומון שלנו לא ייעלם בים היישומים שיוצאים כל הזמן היא לבדוק האם הוא משרת ומביא יתרון משמעותי לאלו אשר בחרו להוריד אותו ולא חד-פעמי, כאמור, אלא באופן שיהיה קבוע. במקרה שהציבור מייחס ליישומון מעמד של תוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, תהיה בטוח שהוא ישוב וייעזר בו.

מה המחיר של לפתח יישומון לאנדרואיד ולאייפון בשביל חברה קטנה ?בתל אביב

הסבר לא פשוט לקושייה בעייתית. התעריפים דינאמיים ותלויות מאוד בבמה היישומון עוסק. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון לא מורכב כל-כך עם עסק מוכר יעלה פחות או יותר סביב 10 אלף ₪ עד 17 אלף ₪. יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם אשר אינם פשוטים כ"כ בהשוואה, יעלו מספרים גבוהים יותר. צוות מפתחי אפליקציות עם שנים בתחום יכול בדר"כ להחזיר לכם תשובה עם הצעת עלות אחרי פגישה של שעה-שעתיים. מחירון השקה אישית של היישומון לחברה שלכם צריך להישקל על-ידכם מתוך הבנה (אם יש) ששהוא כן מוצא מענה בשביל אתגר רציני העסק.

לפתח אפליקציה בשביל מערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון) זה בעצם אומר לשלם סכומים גבוהים ממה שחשבנו?

בקצרה, התשובה חיובית בדרך כלל. יצא וזה חובה מבחינתכם שהתוצר יפעל בהרבה מערכות, כמו אייפון ו-Android, ייתכן מאוד שמה שאתם צריכים לעשות זה לבקש יישומון WEB ולא יישומון מסוג Native. שיטת Web זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יעבוד בכל מערכת כמעט שיש לה מסך; אבל רק במקרה שהאפליקציה מעוצבת דרך חברה רצינית, מן הסתם. לחצו כאן כדי לקבל מושגים נוספים – הסברים על השוני שקיים אצל מערכות ההפעלה המגוונות והמכשירים השונים בקישורים הבאים:

מהי הרווח נטו, בערך אם נשקיע ביישומון ייעודי עבור ארגון מזערי?

הדברים תלויים בסוג הפעולה שהאפליקציה מבצעת. במקרה ועלויות הפיתוח כולן מקבלים כיסוי בתריסר החודשים הראשונים מאריך ההשקה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. זה גם די קל לבצע בדיקה אם היישומון מצליח להקטין את מספר הדקות שצריך לבצע פרוצדורה בנניח 15%, וזה יכול להיות גם לצמק שימוש מיותר בתכונות המוצר בעשרה אחוזים כהדגמה. בסקירת צורך בהזמנה, מומלץ לא להתעלם האלמנטים שמרכיבים את תשלומים ואף חובות מצדה של החברה, בצורה מיידית ולפרקים, אשר בכוונת האפליקציה באיזור תל אביב לגמד.

אנחנו בשלב ההשקה של היישומון, באיזה אופן חכם יהיה למזמין האפליקציה לבצע שיווק למשתמשים הנוכחיים ואלו העתידיים?

הדרך האפקטיבית ביותר להוצאת יישומים זה ע"י דף ברשת. במקרה שמדובר ביישומי נייטיב, אותו אפשרי להכניס אל הטלפון בדף היישומים אשר ייעודי למערכת ההפעלה (Google Play בתור דוגמה), נכון להכיר פה ושם את המילים בהן נשתמש לפי הפופולריות שלהן במנועי חיפוש בטרם היישומון יושק לחנות. כתוספת, ניתן להכריז על השקת היישומון דרך רשימת דיוור, ולקבל עזרה ממוקד התפוצה והפרסום בחברה. בהתאם לסוג היישומון, הכרחי לקחת בחשבון עריכת סרטון וידאו שיווקי ולהטמיעם בכל פלטפורמה רלוונטית: פייסבוק, יוטיוב, ואפילו הטמעה באתר החברה.

באיזו תדירות יש לבעלים של החברה בעיר תל אביב לעדכן את האפליקציה שלהם?

אף פה, נעניק תשובה חדה ועניינית רק אחרי הבנה של מטרת היישומון שאתם רוצים. במקרה וסיפוק מידע זה מטרתו העיקרית של היישומון, יהיה צורך בעדכונים שוטפים, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על פיתוח יישומון כזה. יישומים עם מטרות שונות חובה לערוך עדכון כל 12 חודשים בהערכה גסה. ע"מ להיות בסנכרון מושלם עם השינויים של הטלפונים הסלולריים, החומרה שלהם ומערכות ההפעלה שלהם, , לדוגמה אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו',

שאלה: יישומון הכרחי לכל סוגי העסקים?

יצא והחברה ממשיכה לנסות ולא מצליחה לשים אצבע על קושי במוצר שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, נכון יהיהלא למהר עם פיתוח יישומון. אך שיח כן אצל תאגיד פיתוח יישומים, זו דרך מוכרת לשים את האצבע על בעיות בחברה שלא ראינו קודם.

דברים שמומלץ ליזם הנבון לשקול כאשר הנושא הוא פיתוח אפליקציות

צריך לזכור כי יש פונקציות באינטרנט שאיתן אפשר לעשות שיפור בצורה מהותית הרגלים שליליים שקיימים בחברה. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות הפצה מזעריות יש אופציה בדר"כ של להזמין באתר האינטרנט ששייך להם שרוב הזמן לא מתפקדות בכלל בדפדפן של הנייד. פה למשל נסתייע ביישומון – הנגשה של היכולת לקנות זה אולי הגורם המשמעותי ביותר לפער בין תאגידים. ד"א זה ההסבר לכמות של צרכנים מאתר Amazon. אתר Amazon שינה את ה"דו-שיח" של הקונים איתו לפשוטה ונוחה מאוד. ל-"Amazon" זה מתאים? אז זה מתאים גם לחברה קטנה. פיתוח אפליקציות לחברות בתל אביב – להתייעצות, קביעת ישיבה והצעה ראשונית למחיר, צרו עימנו קשר עוד היום. igates