Windows Mobile פיתוח אפליקציה

פיתוח אפליקציה לתאגידים בתל אביב , כל הידע ההכרחי

יצירת אפליקציה לעסקים מכל סוג בתל אביב

יצירת אפליקציה לעסקים לכל מטרה ועניין: תרבות הצריכה זה לא עניין בלעדי למאה העשרים ואחת, אך פריצת הרשת שעזרה לכל תהליך הגלובליזציה ונתנה את חלקה באת בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. בלי צל של ספק מתחה את תרבות הצריכה לאופקים מטורפים. בני אדם רבים יותר ויותר בכדור הארץ צורכים יותר ויותר מוצרים ומידע ע"פ גחמותיהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אישיות. ודאי שהתגובה של עולם הסחר בשום פנים ואופן לא מתעכבת מלהגיע – התופעה גודלת עוד ועוד – בעלי עסקים מגיעים למסקנה שצריך להכין אפליקציה לבתי העסק שבבעלותם. נותני שירות מבינים לאיטם את ההצלחה הפוטנציאלית אשר בהזמנת יישומים במטרה להקל על חיי הקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. ואע"פ כן, האם מדובר במעשה מחוכם?

בשורות הבאות ניתן מענה להשאלה שכולם שואלים: מה מתבקש בשביל פיתוח יישומים לעסק ואיך יישומון באייפון או באנדרואיד יש ביכולתו למנף את הארגון שלך? מתן אפשרות לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע יכולת תקשורתית מתקדמת מול צוות העסק עם הזמנה הופך לבסיסי. כשהעסק קיים ומצוי בנייד של הצרכן ובעת שמתקיים דו-שיח בצורת הודעות SMS ונוטיפיקציות באופן קבוע, נרקמת אמינות ומאיר על עצמו אור הזרקורים, לטובה, אל מול עסקים המתחרים לו.
אם למשתמש נגיש לנהל דו-שיח, כך יתפתח סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק יש בהם להעלות את כמות ותכיפות ההזמנות ע"י זה שלבצע קנייה נהיה כזה קל, לחזק את תדירות המגע עם הלקוח ולבנות אמון, כמו גם לתת מענה לקונה להפיק תועלת מירבית מה פיצ'רים שיש בשירות שמוצע בצורה של הבאת טקסט (או תמונות) ענייני במסך הטלפון.

נקצר ונאמר: יישומון לחברה זה טוב מאוד, אבל זה נושא שולי. הצעתנו היא לסקור בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים בסיועו של המפתח של היישומון ע"מ שבוודאות נדע שהיישומון יתאים ללקוח ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.
Windows Mobile

על איזה דברים ראוי לעצור ולחשוב בבניית יישומים?

חלק הארי של הפיתוח הוא התמקדות על פתרון בעיה שיש בחברה או במוצר או בשירות. אפליקציות שביכולתן לפתור בעיות כמו להעניק אופציה לקונה לעשות יותר פעולות בזמן מועט יותר, נכונות ויעילות שימוש בזמן, שימור של המוצר עצמו ולתת לעסק אימג' מקצועית יותר לעיני משתמשים שמצויים אצלכם ושעתידים להיות, עם מענה לצורכי המשתמש באופן סבלני, כל אלה הוכיחו את עצמן כמכניסות מאוד לאורך זמן. מטרת התאגיד או החברה לשאול את עצמם מה הן אותן פונקציות שעל לעשות היישום, זאת על-פי רזי המקצוע, וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. כדי שנרוויח מכל העסק בצורה הכי ראויה, רצוי שיהיה לנו בונה אפליקציות עם הוכחות להצלחותיו שבעל אוזן קשבת לצורכי ורצונות בעל החברה. המתכנתים חייבים להציג לכם שאלות באיזה אופן הינכם מבצעים את הפעולות העסקיות שלכם בעת הזו. המתכנתים צריכים להציג בפני החברה שאלות שנוגעות לצרכיה ומטרותיה, השאלות ידגימו בפניכם את הרמה בה הם מבינים (אם בכלל) באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. במידה והדבר מתאפשר, מומלץ לשאול את המתכנתים אם הם יכולים להביא לכם לראות רפליקה של איך האפליקציה הסופית תיראה.

איך מובטח לבעלים של חברה שהיישומון שהוכן לו וששילם עבורו לא יטבע בתוך שלל היישומים שקיימים עכשיו?

חוק השיטה הנכונה להיות רגועים שהיישומון ששילמנו עליו לא יטבע בכמות האדירה של היישומים שמוצעים היום היא לבדוק שהוא מספק רווחה מסוימת למשתמש ולא בצורה חד פעמית, אלא באופן קבוע. במקרה והצרכן מייחס ליישומון מעמד של תוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, הסירו דאגה מלבכם – הוא יחזור וישתמש בה.

מה המחיר של לרכוש יישומון עבור ארגון מזערי באיזור תל אביב?

מענה מסובך לקושייה שלא פשוט לענות עליה. התעריפים דינאמיים ואחד הגורמים הקריטיים הוא מורכבות הפיתוח, ובמה עוסק בדיוק היישומון. לפתח יישומון שאינו בעייתי כ"כ ע"י עסק רציני יעלה בערך בסביבות 10 אלף ₪ עד 17 אלף ₪. יישומים שהם בדרגת 'סיבוך' אחרת לעומת זאת יעלו יותר מזומנים. עסק שיש לו ותק יכול בדרך כלל להשיב לכם מיצג של עלויות פיתוח ומחיר סופי אחרי פגישה של שעה-שעתיים. מחיר השקה אישית של היישומון לעסק להיות הוגן מול העובדה ששהיישומון אכן נותן מענה לבעיה עסקית אמיתית.

שאלה: התאמת האפליקציה לפלטפורמות מרובות יהווה דרישה לבעלי ארגון לשלם סכומים גבוהים ממה שחשבנו?

בקיצור, אכן, רוב הזמן. יצא והכרחי עבורכם שמה שהוצאתם מכספכם יעבוד בסוגי מכשירים רבים, כמו אייפון ו-Android, סביר להניח שהדבר החכם לעשות יהיה להזמין יישומון מסוג אינטרנט (Web application) ולא לבקש לפתח עבורכם אפליקציית נייטיב (Native). שימוש בקונסטרקציית Web זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יעבוד על גבי מחשבים, ניידים וטאבלטים כאחד, אבל רק בסיטואציה בה היישומון תוכנת ועוצב היטב, כאמור. אתם מוזמנים למצוא מידע בנושא השוני שישנו במכשירים השונים בלינקים האלה:

כמה סך הכל התשואה הממוצעת בקניית פיתוח יישומון ייעודי עבור ארגון זעיר?

קשה לענות על השאלה הזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה בדיוק היישומון עושה. אם מחירי הפיתוח כולם מכוסים בתקופה קצרה יחסית (נניח שנה) מתאריך ההשקה, זהו צעד חכם ואנחנו ממליצים עליו בחום. זה גם פשוט מאוד לבדוק את היכולות של היישומון, לדוגמה אם הוא ממזער את הזמן הדרוש לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, / להקטין שימוש מיותר בהמוצר עצמו בעשרה אחוז כהדגמה. בבירור כמה הדברים כדאיים, ראוי לא להשאיר בצד את כל החשבונות למיניהם, פלוס ההוצאה לאותה תקופת זמן, בכל צורה שלהם, שהיישומון אמור בתל אביב להמעיט.

כאשר הגענו אל ההשקה של היישומון, איך רצוי למזמין היישומון לדחוף אותה לשוק ולקונים עתיידים ונוכחיים?

אם אתם צריכים את השיטה הכי שימושית להשקת יישומים זה באתר אינטרנט. במקרה שהדיון הוא על יישומון מסוג נייטיב, אותה ניתן להוריד בדף היישומים הייעודית (App Store הוא דוגמה קלאסית), חובה להכיר בזעיר אנפין את המילים הרלוונטיות במנועי חיפוש בטרם השקת היישומון לחנות. כתוספת, אתם יכולים לספר לאנשים על היישומון החדש ע"י לוח תפוצה, או להסתייע בהמחלקה לשיווק שלכם. בהתאם לסוג היישומון, כדאי להכניס את האופציה של צילום ועריכה של קטעים קצרים ולהעבירם אל אתר החברה שלכם, בדף הפייסבוק שלכם, או ביוטיוב.

מתי וכמה תדיר רצוי פחות או יותר בתל אביב לבצע עדכון של האפליקציה שלהם?

אף פה, התשובה תהיה חד משמעית רק אם נבין את מהות היישומון שלכם. בסיטואציה בה האפליקציה מונחת תוכן, הוא יאלץ לעבור שינויים ועדכונים קבועים, הרי אם לא, מתייתרת העבודה על בניית יישומון כזה. יישומים עם מטרות אחרות כדאי לבצע חידוש פחות או יותר כל 12 חודשים. על-מנת להיות בסנכרון מושלם עם עדכוני מערכות ההפעלה של המכשירים , לדוגמה אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו',

אז יישומון למעשה מתאימה לחברה בכל מצב?

בסיטואציה בה התאגיד לא מצליח לשים פוקוס על בעיות במוצר שהיישומון צריך לטפל בו / בהם, מומלץשלא יפתח אפליקציה כלל. ואע"פ כן, לשוחח עם צוות פיתוח, זו אולי אופציה למצוא אתגר בשירות שלא ראינו בעבר.

נושאים שנכון יהיה לבעלי עסקים להגות בהם לפני שמגיעים אל השקה אישית של יישומון

צריך לזכור כי יש אופציות ברשת שאיתן אפשר לעשות שיפור משמעותית הרגלי עבודה שהעסק כבר מאמץ. הזמנות היא דוגמא מעניינת: לחברות קטנות של הפצה קיימות אפשרויות הזמנה בדף הרשת ששייך להם שבדר"כ לא עובדות בכלל באייפון או באנדרואיד. זו דוגמה למתי ניעזר באפליקציה – העלאה ברמה של אפשרות ההזמנה יש ביכולתו להיות מה שיגרום לפער הגדול בינכם (והחברה שלכם) ולבין המתחרים שלכם. זו אגב הסיבה לכמות אדירה של קונים ב"אמאזון". אמאזון הפכה את הדו-שיח של הלקוח עמה לדבר פשוט ומובן במיוחד. זה עושה את העבודה ל-"Amazon"? אם כך זה מתאים גם לחברה קטנה. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומים לבעלי ארגונים בתל אביב- ליעוץ מקצועי, תיאום פגישה והצעה ראשונית למחיר, דברו איתנו עכשיו. Windows Mobile